پایگاه خبری – تحلیلی رسانه ۷: چلسی موفق به شکست برایتون شد و تاتنهام نیز در خانه ساوتهمپتون را از پیش رو برداشت. به گزارش وبسایت نود، چلسی و تاتنهام تیم های پیروز عصر شنبه هفته هفتم لیگ برتر بودند. هفته هفتم لیگ برتر انگلیس عصر شنبه با انجام شش دیدار دیگر پیگیری شد. چلسی […]

پایگاه خبری – تحلیلی رسانه ۷:

چلسی موفق به شکست برایتون شد و تاتنهام نیز در خانه ساوتهمپتون را از پیش رو برداشت.

به گزارش وبسایت نود، چلسی و تاتنهام تیم های پیروز عصر شنبه هفته هفتم لیگ برتر بودند.

هفته هفتم لیگ برتر انگلیس عصر شنبه با انجام شش دیدار دیگر پیگیری شد. چلسی در زمین خود موفق شد برایتون را با نتیجه ۲-۰ شکست دهد. در این بازی جهانبخش ۹۰ دقیقه روی نیمکت نشست. جورجینیو در دقیقه ۵۰ از روی نقطه پنالتی گل اول را زد و ویلیان در دقیقه ۷۶ زننده گل دوم بود.چلسی با این برد ۱۱ امتیازی شد و به رده ششم رفت.

تاتنهام نیز بعد از تحمل چند نتیجه ضعیف، در خانه به سختی ۲-۱ از سد ساوتهمپتون گذشت. در دقیقه ۲۴ اندومبله گل نخست را زد. اما دقیقه ۳۱ سرج اوریه با دریافت کارت زرد دوم خود در کمتر از ۵ دقیقه از زمین بازی اخراج شد. دقیقه ۳۹ ساوتهمپتون توسط دنی اینگز به گل تساوی رسید. اما هری کین دقیقه ۴۳ گل دوم را به ثمر رساند و این نتیجه تا پایان بازی پابرجا بود تا اسپرز به رده چهارم برود.

دیدار بورنموث و وستهم با تساوی ۲-۲ پایان یافت و تلاش استون ویلا و برنلی نیز با همین نتیجه به اتمام رسید. کریستال پالاس در خانه خود توانست ۲-۰ از سد نورویچ بگذرد. وولوز نیز بعد از چند نتیجه بد، بالاخره به بردی مهم مقابل واتفورد نگون بخت رسید و ۲-۰ در خانه به پیروزی دست یافت.

۱۸۷۸

منبع خبر: وب سایت نود

آخرین اخبار ورزشی را در سایت خبری-تحلیلی رسانه ۷ بخوانید.