پایگاه خبری – تحلیلی رسانه ۷: اتلتیکو نتوانست جشنواره گل خود در داربی مادرید در نیوجرسی را برابر رئال تکرار کند و باز هم در کسب پیروزی مقابل همشهری‌اش در ورزشگاه واندا متروپولیتانو ناکام ماند. به گزارش ایسنا و به نقل از موندو دپورتیوو، سومین داربی مادرید در واندا متروپولیتانو نیز با پیروزی اتلتیکومادرید به […]

پایگاه خبری – تحلیلی رسانه ۷:

اتلتیکو نتوانست جشنواره گل خود در داربی مادرید در نیوجرسی را برابر رئال تکرار کند و باز هم در کسب پیروزی مقابل همشهری‌اش در ورزشگاه واندا متروپولیتانو ناکام ماند.

به گزارش ایسنا و به نقل از موندو دپورتیوو، سومین داربی مادرید در واندا متروپولیتانو نیز با پیروزی اتلتیکومادرید به پایان نرسید. قرمز و سفیدپوشان در دو بازی قبلی‌شان برابر رئال مادرید یک تساوی و یک شکست را تجربه کرده بودند. واندا در داربی‌ها شب‌های به یادماندنی را سپری می‌کند. برای بازی دیشب هم از هفته‌ها پیش هواداران به دنبال بلیت بودند. آنها دیگو سیمئونه را تشویق می‌کردند و توانستند یک رکورد به ثبت برسانند. ۶۸ هزار و ۳۲ نفر شاهد تساوی بدون گل دو تیم بودند. باید یادآوری کرد که اخیر ۵۰۰ ظرفیت به ورزشگاه واندا اضافه شده است. این موضوع در ثبت رکورد جدید بی تاثیر نبود. این جو فوق‌العاده نمی‌توانست تیبو کورتوا را تحمل کند و هر بار که دروازه‌بان رئال مادرید صاحب توپ می‌شد با سوت‌های اعتراض آمیز روبرو می‌شد.

همانطور که اشاره کردیم اتلتیکو در تلاش بود تا در سومین بازی پیروز شود. ورزشگاه واندا هنوز یک پیروزی در مقابل یکی از تیم‌های بزرگ در لالیگا ندیده است چون روخی بلانکو در آن جا هنوز نتوانسته است بارسلونا را هم شکست دهد. دو بازی برابر آبی اناری ها با تساوی به پایان رسیده است. بازیکنان روخی بلانکو می‌خواستند یک برد به هواداران هدیه کنند. پس از یک شروع فصل نامتعارف این شب برای پایان ابهام‌ها بهترین فرصت بود. می‌توانست نشان دهد این تیم سیمئونه حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

با این حال این اتفاق رخ نداد و بازی با تساوی به پایان رسید. احترامی که هر دو تیم دارند، مهار فوق‌العاده یان اوبلاک در واکنش به ضربه سر کریم بنزما و انرژی کم قرمز وسفیدپوشان باعث شد نتیجه دیگری برای تیم مادریدی به ثبت نرسد. از طرفی نتیجه عادلانه‌ای محسوب می‌شد. داربی نیوجرسی تکرار نشد (اتلتیکو در تابستان در آمریکا توانست ۷ بر ۳ رئال مادرید را شکست دهد) و حتی یک گل هم در ۹۰ دقیقه به ثمر نرسید. گل‌ها در آمریکا ماندند. چهار تساوی و یک شکست هم در واندا متروپولیتانو برابر تیم‌های رئال مادرید و بارسلونا به ثبت رسید.

منبع خبر: ایسنا

آخرین اخبار ورزشی را در سایت خبری-تحلیلی رسانه ۷ بخوانید.