پایگاه خبری – تحلیلی رسانه ۷: دنی مورفی پیشنهاد کرده یونایتد پوگبا را با هافبک پاریسن‌ژرمن معاوضه کند. به گزارش وبسایت نود و به نقل از مترو، دنی مورفی هافبک سابق لیورپول، تاتنهام و فولام و ملی پوش سابق انگلیس به اوله گونار سولسشائر سرمربی منچستریونایتد توصیه کرده پل پوگبا را به دلیل ضعف های […]

پایگاه خبری – تحلیلی رسانه ۷:

دنی مورفی پیشنهاد کرده یونایتد پوگبا را با هافبک پاریسن‌ژرمن معاوضه کند.

به گزارش وبسایت نود و به نقل از مترو، دنی مورفی هافبک سابق لیورپول، تاتنهام و فولام و ملی پوش سابق انگلیس به اوله گونار سولسشائر سرمربی منچستریونایتد توصیه کرده پل پوگبا را به دلیل ضعف های دفاعی‌اش واگذار کند.

مورفی که اینک به عنوان کارشناس با برنامه MOTD بی‌بی‌سی همکاری می‌کند در سخنانی با دیلی میل ضمن تمجید از پوگبا، نیاز منچستر را یک هافبک دفاعی مانند مارکو وراتی دانسته است.

مورفی در این خصوص می‌گوید:

“پوگبا بهترین بازیکن منچستریونایتد است. با توجه به این که در بین بازیکنان آتفیلد (غیر دروازه بان) یونایتد گزینه ای با کیفیت تر از پوگبا ندارد، سولسشائر حق داشت که مسیر خروج او به سمت رئال را در تابستان مسدود کند. منچستر اگر می‌خواهد به جایی برسد، به او نیاز خواهد داشت. 

پوگبا قابلیت بازی در چندین پست را دارد اما این که هر هفته در یک پست جدید با شرح وظایف متفاوت به میدان برود، کمکی به اون نمی‌کند. 

من در پوگبا بازیکنی را می‌بینم که پاس می‌دهد، با هر دو پا شوت می‌زند و می‌تواند اتفاقاتی را رقم بزند.

بهترین کارایی پوگبا زمانی است که او در سیستم ۳-۳-۴ به عنوان جلوترین هافبک در خط میانی به میدان می‌رود. در چنین سیستمی بازیکنانی نظیر اسکات مک‌تومینای، نمانیا ماتیچ یا فرد باید پشت او قرار داشته باشند تا او با آزادی کامل بازی‌سازی کند و از وظایف دفاعی معاف باشد.

ماتیچ و مک‌تومینای بازیکنانی با صلابت هستند اما آن ها کریک نیستند. پوگبا سعی در انجام این کار دارد اما آگاهی دفاعی مایکل کریک را ندارد. برای پوگبا بهتر است که در جلوترین بخش خط میانی حضور داشته باشد.

برای من این (نبودن یک هافبک میانی در اندازه های کریک) یک فقدان آشکار است که بازی‌سازی کلی تیم را تحت تاثیر قرار می‌دهد. منچسترسیتی در این بخش بازیکنی نظیر فرناندینیو را دارد. هافبکی مثل مارکو وراتی پی‌اس‌جی می‌تواند برای یونایتد ایده آل باشد.

او به اولدترافورد آمد و تیمش صحنه را به دست گرفت. (اشاره به بازی فصل گذشته یونایتد و پی‌اس‌جی در لیگ قهرمانان) فکر می‌کنم مگوایر و فن‌بیساکا خریدهای خوبی بودند اما بعد از بازنشستگی کریک در سال گذشته، خرید یک هافبک توانا مهم ترین نیاز یونایتد بوده است. آن ها باید این موضوع را پیش از خداحافظی کریک در اولویت قرار می‌دادند.”

پوگبای ۲۶ ساله در تابستان از تمایل خود به تجربه چالشی جدید سخن گفت اما باز هم در یونایتد ماندنی شد. برخی منابع روز گذشته در گزارشی اعلام کردند شرط پوگبا برای ماندن در یونایتد، دو برابر شدن حقوق او و دریافت سالانه ۳۰ میلیون پوند است.

۷۷۱۲

منبع خبر: وب سایت نود

آخرین اخبار ورزشی را در سایت خبری-تحلیلی رسانه ۷ بخوانید.