پایگاه خبری – تحلیلی رسانه ۷: به گزارش رسانه ۷، اوله‌گنار سولشائر در آستانه دیدار تیمش مقابل آرسنال در اولدترافورد، با اشاره به اینکه یونایتد روی ریل موفقیت قرار دارد، گفت: امپراتوری روم هم یک شبه ساخته نشده است.سولشائر که نخستین فصل کامل خود را روی نیمکت یونایتد سپری می‌کند، پیش از رویارویی با توپچی‌های لندن، […]

پایگاه خبری – تحلیلی رسانه ۷:

سولشائر: امپراتوری روم هم یک‌شبه ساخته نشد!
به گزارش رسانه ۷، اوله‌گنار سولشائر در آستانه دیدار تیمش مقابل آرسنال در اولدترافورد، با اشاره به اینکه یونایتد روی ریل موفقیت قرار دارد، گفت: امپراتوری روم هم یک شبه ساخته نشده است.
سولشائر که نخستین فصل کامل خود را روی نیمکت یونایتد سپری می‌کند، پیش از رویارویی با توپچی‌های لندن، اظهار داشت: شرایط مثل فصل گذشته نیست؛ بی‌انگیزه نیستیم؛ برای ما این پروژه شبیه به ساختن یک فرهنگ جدید است؛ ساختن تیمی جدید و گرد آوردن مجموعه تیم در کنار یکدیگر و متحد کردن آنان؛ آیا این شغلی بود که انتظارش را داشتم؟ بله؛ هرگز نگفته ام که انتظار یک بازسازی کوتاه و سریع را دارم بلکه باید گام به گام رو به جلو حرکت کنیم.
وی ادامه داد: البته در مسیر تعدادی مانع هم پیش روی خود داریم؛ امپراتوری روم یک شبه ساخته نشد؛ به کمی زمان نیاز داریم و نگاه بازیکنان هم به این موضوع مثبت است.

منبع خبر: خبر ورزشی

آخرین اخبار ورزشی را در سایت خبری-تحلیلی رسانه ۷ بخوانید.