پایگاه خبری – تحلیلی رسانه ۷: اونای امری نتوانسته جایی برای مسوت اوزیل در اندیشه های خود پیدا کند. به گزارش وبسایت نود و به نقل از میرر، آرسنال به دنبال آن است تا مسوت اوزیل را در ژانویه به تیمی دیگر قرض دهد و در این راه حتی قسمتی از حقوق او را هم […]

پایگاه خبری – تحلیلی رسانه ۷:

اونای امری نتوانسته جایی برای مسوت اوزیل در اندیشه های خود پیدا کند.

به گزارش وبسایت نود و به نقل از میرر، آرسنال به دنبال آن است تا مسوت اوزیل را در ژانویه به تیمی دیگر قرض دهد و در این راه حتی قسمتی از حقوق او را هم پرداخت نماید.

اوزیل با ۳۵۰ هزارپوند در هفته پردرآمدترین بازیکن آرسنال است اما جایی در اندیشه های اونای امری ندارد و آرسنال ترجیح می‌دهد با قرض دادن او، هم (حداقل) بار پرداخت بخشی از حقوق او را از روی دوش خود بردارد و هم بازیکن را از وضعیتی که اکنون در امارات دارد نجات دهد.

امری هنوز نتوانسته اوزیل ۳۰ ساله را در سیستم خود تطبیق دهد. ستاره آلمانی از آغاز این فصل تنها دو بار در فهرست های لیگ برتری آرسنال قرار گرفته و حضور ۷۱ دقیقه ای او برابر واتفورد، تنها دقایق حضور او با پیراهن آرسنال در مسابقات این فصل بوده است.

وضعیت اوزیل با وقوع نزاع خیابانی در فصل تابستان (که سارقانی با چاقو قصد ربودن خودروی را داشتند) بدتر هم شده است. هم‌تیمی او، سئاد کولاسیناچ، توانست با ورود به این درگیری خطر را برطرف کند اما امری با این بهانه که اوزیل نیاز به “استراحت” دارد، اوزیل را حتی در فهرست لیگ اروپای تیمش برای سفر به فرانکفورت و دیدار با آینتراخت قرار نداد.

تا پایان قرارداد اوزیل با آرسنال ۲ سال زمان مانده اما به سختی می‌توان آینده ای را برای او در امارات متصور بود.

آرسنال در تابستان هم آماده واگذاری قرضی اوزیل بود اما بازیکن با چنین انتقالی مخالفت کرد و شاید آرسنال در ژانویه هم با چنین مسئله ای (مقاومت اوزیل در برابر خروج) مواجه شود.

فنرباغچه تنها باشگاهی بود که در تابستان به شکلی جدی برای جذب اوزیل ابراز تمایل کرد اما باشگاه ترک نتوانست خواسته های مالی طرف انگلیسی را برآورده کند.

۷۷۱۲

منبع خبر: وب سایت نود

آخرین اخبار ورزشی را در سایت خبری-تحلیلی رسانه ۷ بخوانید.