سرمربی منچستریونایتد به اخراج بازیکن تیمش معترض است.  به گزارش سایت نود، اولگنار سولسشائر با وجود حدف درنیمه‌نهایی رقابت‌های جام اتحادیه انگلیس به عملکرد شاگردان خود افتخار می‌کند. سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد در پایان دربی دوربرگشت این جام در خانه منچسترسیتی که با برتری بی‌ثمر تیمش به پایان رسید، اظهار داشت: به این بچه‌ها خیلی افتخار […]

سرمربی منچستریونایتد به اخراج بازیکن تیمش معترض است.

 به گزارش سایت نود، اولگنار سولسشائر با وجود حدف درنیمه‌نهایی رقابت‌های جام اتحادیه انگلیس به عملکرد شاگردان خود افتخار می‌کند.

سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد در پایان دربی دوربرگشت این جام در خانه منچسترسیتی که با برتری بی‌ثمر تیمش به پایان رسید، اظهار داشت: به این بچه‌ها خیلی افتخار می‌کنم. آن‌ها 2 بار سیتی را در زمین خودش شکست داده‌اند. این بازیکن‌ها خیلی رشد داشته‌اند. آن‌ها برای همه کار کردند. ما مسیری طولانی را پیموده‌ایم. با وجود این که فرصت‌های آشکار گلزنی زیادی نساختیم، آن‌ها را عقب نشاندیم.

 او در پایان افزود: این برد  برای من لذتبخش بود. البته که گل زدن با 11 نفر هم در این زمین سخت است، چه برسد به 10 نفر!  خطای ماتیچ هرگز اخراج نداشت. واقعا برای من خنده‌دار بود. آن‌ها چند بار روی ما خطا کردند؟

1977