سرمربی بنفیکا روز گذشته اعتراف کرد، احتمال اضافه شدن یک مهاجم دیگر تا زمان بسته شدن پنجره نقل و انتقالات، وجود دارد اما او احتمال به خدمت گرفتن مهدی طارمی، مهاجم ملی پوش ایرانی را رد کرد. به گزارش ایلنا، برونو لاژ، سرمربی بنفیکا، بعد از ظهر پنجشنبه اعتراف کرد که این باشگاه هنوز در نظر […]

سرمربی بنفیکا روز گذشته اعتراف کرد، احتمال اضافه شدن یک مهاجم دیگر تا زمان بسته شدن پنجره نقل و انتقالات، وجود دارد اما او احتمال به خدمت گرفتن مهدی طارمی، مهاجم ملی پوش ایرانی را رد کرد.

به گزارش ایلنا، برونو لاژ، سرمربی بنفیکا، بعد از ظهر پنجشنبه اعتراف کرد که این باشگاه هنوز در نظر دارد که خط حمله این تیم را با یک عنصر تهاجمی در پنجره بازار فعلی تقویت کند، اما احتمال جذب طارمی، مهاجم ایرانی تیم ریوآوه را کنار گذاشت.


لاژ بدون اینکه نام مهاجم جدید مدنظرش را فاش کند، گفت:”ما می‌توانیم یک مهاجم را در نظر بگیریم، اما این اسم (طارمی) نیست. ما باید با بازیکن تحلیل کنیم و صحبت کنیم. اگر می‌خواهید به تیم ما بیایید و برای ما بدوید پس همانطور که می‌توانید بازی کنید امکان دارد به ما ملحق شوید. ورود بازیکن آسان نیست و بازیکن جدید باید خیلی بدود.”

آخرین اخبار ورزشی را در سایت خبری-تحلیلی رسانه 7 بخوانید