تاتنهام با برد مقابل منچسترسیتی به ردۀ پنجم رسید. به گزارش وبسایت نود، منچسترسیتی ششمین شکست فصل را متحمل شد. در آخرین بازی روز یکشنبه از هفته 25 لیگ برتر انگلیس، تاتنهام در ورزشگاه خانگی خود با قضاوت مایک دین پذیرای منچسترسیتی بود. در این دیدار پرحاشیه و پربرخورد، تصمیمات داوری نقش مهمی در رقم […]

تاتنهام با برد مقابل منچسترسیتی به ردۀ پنجم رسید.

به گزارش وبسایت نود، منچسترسیتی ششمین شکست فصل را متحمل شد.

در آخرین بازی روز یکشنبه از هفته 25 لیگ برتر انگلیس، تاتنهام در ورزشگاه خانگی خود با قضاوت مایک دین پذیرای منچسترسیتی بود.

در این دیدار پرحاشیه و پربرخورد، تصمیمات داوری نقش مهمی در رقم خوردن نتیجۀ نهایی بازی ایفا کرد. سیتی در نیمه نخست تیم برتر میدان بود و موقعیت های بهتر و بیشتری خلق کرد. بهترین فرصت های این نیمه نصیب آگوئرو و گوندوغان شد که هیچ یک در زدن گل موفق نبودند.

آگوئرو در یک ضدحمله سریع، صاحب موقعیت شد ولی ضربه زمینی او به تیر خورد. دقیقه 40 و بعد از حدود یک دقیقه تاخیر در اعلام تصمیم، داور با کمک VAR یک پنالتی به نفع سیتی گرفت که ضربۀ گوندوغان توسط لوریس مهار شد. در دقیقه 12 نیز خطای شدید استرلینگ روی دله الی با وجود استفاده از VAR، فقط یک کارت زرد برای وی به همراه داشت.

اما نقطه عطف بازی در دقیقه 60 رقم خورد که زینچنکو از داور کارت زرد دوم را دریافت کرد و ورق به نفع تاتنهام برگشت. سه دقیقه بعد از این اخراج، برخوین بازیکن جدید تاتنهام موفق شد با یک ضربه دیدنی بازی را 1-0 کند.

دقیقه 71 سون توانست اختلاف را دو برابر کند، ضربۀ بغل پای او دروازۀ ادرسون را برای بار دوم باز کرد تا بازی 2-0 شود. سیتی بعد از این گل نیز به فرصت هایی رسید ولی در زدن گل ناکام بود.

این ششمین باخت سیتی در لیگ برتر بود. تاتنهام با این برد، به ردۀ پنجم رفت.

1878