بارسلونا از جام حذفی اسپانیا حذف شد. به گزارش وبسایت نود، تیم های اتلتیک بیلبائو و بارسلونا از ساعت ۲۳:۳۰ در مرحله یک چهاررم نهایی جام حذفی اسپانیا به مصاف هم رفتند که بیلبائو میزبان با یک گل برنده بازی شد و به دور بعد صعود کرد. بیلبائو در همان دقیقه ۱۰ بازی به گل […]

بارسلونا از جام حذفی اسپانیا حذف شد.

به گزارش وبسایت نود، تیم های اتلتیک بیلبائو و بارسلونا از ساعت ۲۳:۳۰ در مرحله یک چهاررم نهایی جام حذفی اسپانیا به مصاف هم رفتند که بیلبائو میزبان با یک گل برنده بازی شد و به دور بعد صعود کرد.

بیلبائو در همان دقیقه ۱۰ بازی به گل رسید اما این گل توسط داور به دلیل آفساید رد شد. بازیکنان بارسا در دقیقه ۶۵ پس از سرنگونی دی یونگ اعتقاد به خطای پنالتی داشتند اما داور دستور به ادامه بازی داد. بارسا لحظاتی بعد صاحب جدی ترین موقعیت بازی شد اما دروازه بان حریف به خوبی ضربه گریزمن را مهار کرد.

مسی در دقیقه ۸۸ روی پاس آرتور با دروازه تک به تک شد اما دروازه بان بیلبائو بار دیگر با یک واکنش خوب شوت او را دور کرد تا این فرصت مناسب از دست برود. در حالی که بنظر می رسید بازی در پایان ۹۰ دقیقه برنده نخواهد داشت، ایناکی ویلیامز با ضربه سر در دقیقه ۹۳ دروازه بارسا را باز کرد. 

۲۰۳۱