هافبک بلژیکی رئال مادرید برابر لوانته دچار مصدومیت شده است و وضعیت مشخصی برای بازی هفته آینده با بارسلونا ندارد. به گزارش ایلنا، ادن هازارد در دقیقه 67 بازی رئال مادرید برابر لوانته از زمین مسابقه خارج شد تا وینیسیوس جونیور جانشن او شود. مشخص بود بازیکن بلژیکی از پستی که زین الدین زیدان برای […]

هافبک بلژیکی رئال مادرید برابر لوانته دچار مصدومیت شده است و وضعیت مشخصی برای بازی هفته آینده با بارسلونا ندارد.

به گزارش ایلنا، ادن هازارد در دقیقه 67 بازی رئال مادرید برابر لوانته از زمین مسابقه خارج شد تا وینیسیوس جونیور جانشن او شود. مشخص بود بازیکن بلژیکی از پستی که زین الدین زیدان برای او معین کرده بود ناراحت و ناراضی است.


با توجه به اینکه هازارد به تازگی از مصدومیت مچ پا رهایی یافته بود طبق گفته نشریه AS اسپانیا او دوباره شاهد این آسیب دیدگی است؛ با توجه به اینکه باشگاه رئال مادرید تایید کرده بود او شرایط ایده آلی دارد و مصدومیتش به پایان رسیده است.


مصدومیت هازارد در حالی تکرار شده است که رئال مادرید چهارشنبه شب باید در بازی دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از منچسترسیتی میزبانی کند و یکشنبه هفته آینده نیز باید در بازی بزرگ الکلاسیکو به مصاف بارسلونا برود.


هازارد در ساعات آتی برای تعیین میزان آسیب دیدگی و آزمایش اینکه آیا او احتمالا دیدار مقابل تیم گواردیولا را از دست خواهد داد، تحت آزمایش قرار می‌گیرد.

آخرین اخبار ورزشی را در سایت خبری-تحلیلی رسانه 7 بخوانید