ستاره بلژیکی نمی‌تواند تیمش را مقابل بارسلونا همراهی کند. به گزارش سایت نود، باشگاه رئال مادرید با انتشار بیانیه‌ای آخرین وضعیت ادن هازار پس از مصدومیتش در بازی شب گذشته (شنبه) کهکشانی‌ها در خانه لوانته را اعلام کرد. بر این اساس هافبک هجومی بلژیکی کهکشانی‌ها هازار که در نیمه دوم بازی مصدوم و مجبور به ترک میدان شد، […]

ستاره بلژیکی نمی‌تواند تیمش را مقابل بارسلونا همراهی کند.

به گزارش سایت نود، باشگاه رئال مادرید با انتشار بیانیه‌ای آخرین وضعیت ادن هازار پس از مصدومیتش در بازی شب گذشته (شنبه) کهکشانی‌ها در خانه لوانته را اعلام کرد.

بر این اساس هافبک هجومی بلژیکی کهکشانی‌ها هازار که در نیمه دوم بازی مصدوم و مجبور به ترک میدان شد، از ناحیه استخوان نازک نی پای راست دچار شکستگی خفیف (مو برداشتن) شده است.رئال مادرید از ادامه دار بودن روند ارزیابی مصدومیت هازار خبر داده و زمان دقیقی برای بازگشت او اعلام نکره است اما مصدومیتی که او دچارش شده برای بهبودی معمولاً 2 ماه زمان می‌برد.این مصدومیت همان مصدومیتی است که 83 روز پیش در مصاف با پاری‌سن‌ژرمن گریبان ازار را گرفت. او در حالی مجدداً خانه‌نشین می‌شود که از زمان بازگشتش به میادین تنها 2 بازی انجام داده است.به این ترتیب هازار قطعاً بازی چهارشنبه شب کهکشانی‌ها در خانه مقابل منچسترسیتی در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا و ال‌کلاسیکوی یکشنبه هفته آینده در ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو را از دست خواهد داد.

1977

 

1977