به گزارش رسانه ۷، کافی بود سوت اورساتوی ایتالیایی زده شود تا همه درباره کینگزلی کومن صحبت کنند. حضور او در پاری‌سن‌ژرمن باعث شد که عمده اصلی سوژه‌ها در رسانه‌های اروپایی و شبکه‌های اجتماعی به این بازیکن جوان فرانسوی اختصاص پیدا کند. این وسط یک نفر بود که کمتر از کومن در قهرمانی بایرن نقشی نداشت اما […]

به گزارش رسانه ۷، کافی بود سوت اورساتوی ایتالیایی زده شود تا همه درباره کینگزلی کومن صحبت کنند. حضور او در پاری‌سن‌ژرمن باعث شد که عمده اصلی سوژه‌ها در رسانه‌های اروپایی و شبکه‌های اجتماعی به این بازیکن جوان فرانسوی اختصاص پیدا کند. این وسط یک نفر بود که کمتر از کومن در قهرمانی بایرن نقشی نداشت اما اسمش زیر سایه هم‌تیمی‌‌اش قرار گرفت.

سانتر اتو کشیده
گل قهرمانی کومن چند ثانیه قبل توسط جاشوا کیمیش پایه‌ریزی شد. سانتر اتو کشیده او که درست برای کومن ارسال شده بود باعث شد این بازیکن فرانسوی گل قهرمانی را بزند و کیمیش هم پاس گل قهرمانی را به‌نام خود ثبت کند. پاسی که اگر آنقدر هدفمند به کومن نمی‌رسید شاید مسیر قهرمانی را از برلین به پاریس عوض می‌کرد.

روی مخ پاریسی‌ها
جاشوا کیمیش در همان نیمه اول با سبک بازی خود کاملاً روی مخ بازیکنان حریف رفت. به طوری که بیشترین خطاها در ۴۵ دقیقه نخست با ۳ خطا روی کیمیش انجام شد. گرفتن توپ از جاشوا سخت بود و چاره‌ای جز خطا برای بازیکنان رقیب نمی‌گذاشت.

سلطان خلق موقعیت
عملکرد مؤثر جاشوا والتر کیمیش فقط به بازی با پاری‌سن‌ژرمن معطوف نمی‌شد و او در مسیر قهرمانی بایرن کاملاً نقش داشت. این بازیکن در رقابت‌های امسال لیگ قهرمانان با ۲۷ خلق موقعیت توانست رکورددار شود.

پاس گل‌های حساس
درست در آن لحظه‌ای که کار گره خورده، کیمیش سر می‌رسد و با پاس گل‌هایش سرنوشت اروپایی بایرن را عوض می‌کند. او در سه بازی اخیر چهار پاس گل برای باواریایی‌ها داده است. یک پاس گل مقابل پاری‌سن‌ژرمن، یکی مقابل بارسلونا و‌ دو پاس گل جلوی لیون. تأثیرگذاری او در موفقیت بایرن از مرحله یک‌چهارم نهایی تا قهرمانی کاملاً مشهود است. تأثیرگذاری که حتی کومن هم نتوانسته داشته باشد.

عملکرد کیمیش در فصل ۲۰۲۰-۲۰۱۹ لیگ قهرمانان اروپا
لمس توپ: ۸۸۹ (رتبه اول)
پاس: ۶۸۶
درصد پاس مؤثر: ۸۸
پاس در محوطه جریمه: ۱۰۱ (رتبه اول)
پاس در یک سوم زمین حریف: ۸۰
سانتر: ۷۰
خلق موقعیت: ۲۷ (رتبه اول)
پاس گل: ۳
گل: ۲

منبع خبر: خبر ورزشی

آخرین اخبار ورزشی را در سایت خبری-تحلیلی رسانه ۷ بخوانید.