به گزارش رسانه ۷، تیم تراکتور تبریز موفق شد دریک بازی جاندار و نفسگیر با نتیجه ۳ بر ۲ از سد استقلال گذشته و قهرمان جام‌حذفی شود. پس از پایان فینال جام حذفی کشور، رسول خطیبی سرمربی و بازیکن سابق تراکتور در این رابطه گفت: خیلی خوشحالم و همان طور که از قبل هم به شما گفته […]

به گزارش رسانه ۷، تیم تراکتور تبریز موفق شد دریک بازی جاندار و نفسگیر با نتیجه ۳ بر ۲ از سد استقلال گذشته و قهرمان جام‌حذفی شود.

پس از پایان فینال جام حذفی کشور، رسول خطیبی سرمربی و بازیکن سابق تراکتور در این رابطه گفت: خیلی خوشحالم و همان طور که از قبل هم به شما گفته بودم حس می کردم تیم شهرم تراکتور برنده این دیدارو قهرمان جام حذفی می شود و خداراشکر این اتفاق افتاد. این قهرمانی را به مردم آذربایجان و هواداران تراکتور تبریک گفته و یک خسته نباشید و خدا قوت هم به آقای زنوزی مالک، مدیریت، کادرفنی و بازیکنان این تیم می‌گویم که تلاش کردند و زحمت کشیدند تا با شایستگی جام حذفی را تصاحب کنند.

وی ادامه داد: البته بازی بسیارجذابی و پرگلی بود که هربیننده ای را پای تلویزیون تا انتهای مسابقه و دقیقه ۹۹ با خود همراه کرد و باز هم به عنوان یک تبریزی خوشحالم درنهایت جام قهرمانی به تراکتور رسید. برای تیم دوست داشتنی شهرم در لیگ قهرمانان آسیا و ادامه راه آرزوی موفقیت دارم.

منبع خبر: خبر ورزشی

آخرین اخبار ورزشی را در سایت خبری-تحلیلی رسانه ۷ بخوانید.