پایگاه خبری – تحلیلی رسانه ۷: رئیس رئال مادرید با زیدان در مورد استراتژی تیم در فصل نقل و انتقالات صحبت کرده است. به گزارش وبسایت نود، فلورنتینو پرز که به تازگی به اردوی رئال مادرید در کشور کانادا ملحق شده بنا بر گزارش نشریه مارکا روز گذشته جلسه ای خصوصی با زین الدین زیدان […]

پایگاه خبری – تحلیلی رسانه ۷:

رئیس رئال مادرید با زیدان در مورد استراتژی تیم در فصل نقل و انتقالات صحبت کرده است.

به گزارش وبسایت نود، فلورنتینو پرز که به تازگی به اردوی رئال مادرید در کشور کانادا ملحق شده بنا بر گزارش نشریه مارکا روز گذشته جلسه ای خصوصی با زین الدین زیدان داشته و در مورد برنامه های تیم در ادامه فصل نقل و انتقالات صحبت کرده است. 

در این جلسه طرفین توافق کردند که خریدهای واجب تیم انجام شده و با توجه به اینکه هنوز زمان زیادی تا پایان مهلت نقل و انتقالت باقی مانده باید روی رساندن تعداد بازیکنان تیم به عدد ۲۵ تمرکز کنند. بنا بر این گزارش، پرز و زیدان توافق کردند که با توجه به خواسته مالی بالای منچستریونایتد برای فروش پل پوگبا بهتر است که فعلا روی فروش بازیکنانی که در برنامه های زیدان جایی ندارند تمرکز کنند و پروژه خرید پوگبا و یا هافبک دیگری مثل دنی فن در بیک فعلا در اولویت نباشد.

در این جلسه همچنین پرز به زیدان گفته که فعلا پیشنهاد جدی برای گرت بیل دریافت نکردند و با توجه به پافشاری این بازیکن برای ماندن در برنابئو باید روی او برای فصل بعد حساب باز کرد. زیدان و پرز همچنین توافق کردند که بهتر است در مورد خرید کیلیان امباپه صبور باشند و همانند پروژه خرید ادن هازارد منتظر بمانند تا این بازیکن به پایان قراردادش در سال ۲۰۲۲ نزدیک شود و سپس برای خرید او اقدام کنند. 

۲۰۳۱

منبع خبر: وب سایت نود

آخرین اخبار ورزشی را در سایت خبری-تحلیلی رسانه ۷ بخوانید.