پایگاه خبری – تحلیلی رسانه ۷: بارسلونا با ۹۰ میلیون پوند به علاوه انتقال دو بازیکن به پاریسن ژرمن، خواستار جذب نیمار شده است. به گزارش وبسایت نود، نیمار علاقه زیادی دارد تا به بارسلونا بازگردد. اسکای آلمان مدعی شده است بارسلونا پیشنهاد تازه ای برای جذب نیمار ارائه کرده است؛ ۹۰ میلیون پوند + […]

پایگاه خبری – تحلیلی رسانه ۷:

بارسلونا با ۹۰ میلیون پوند به علاوه انتقال دو بازیکن به پاریسن ژرمن، خواستار جذب نیمار شده است.

به گزارش وبسایت نود، نیمار علاقه زیادی دارد تا به بارسلونا بازگردد.

اسکای آلمان مدعی شده است بارسلونا پیشنهاد تازه ای برای جذب نیمار ارائه کرده است؛ ۹۰ میلیون پوند + دو بازیکن. طبق ادعای این رسانه بارسلونا لیستی شامل ۶ بازیکن را به پاریسن ژرمن پیشنهاد داده که باشگاه پاریسی از این لیست، دو نفر را انتخاب کند.

اسامی این لیست مشخص نیست، ولی گفته می شود افرادی مثل کوتینیو، راکیتیچ، دمبله و مالکوم احتمالاً در آن حضور دارند. گفته می شود که تیم پاریسی برای فروش نیمار بیش از ۲۰۰ میلیون پوند می خواهد.

نیمار در سال ۲۰۱۷ با مبلغ ۲۲۲ میلیون یورو راهی پاریسن ژرمن شد، اما بعد از دو فصل نه چندان خوب در پاریس، حالا به فکر بازگشت به پاریس است و این موضوع را به اطلاع سران باشگاه رسانده است. پاریسن ژرمن نیز راضی به فروش ستاره برزیلی خود است، اما به شرط قیمت مناسب. مشخص نیست واکنش این تیم فرانسوی به پیشنهاد اخیر بارسلونا چه خواهد بود.

۱۸۷۸

منبع خبر: وب سایت نود

آخرین اخبار ورزشی را در سایت خبری-تحلیلی رسانه ۷ بخوانید.