پایگاه خبری – تحلیلی رسانه ۷: چلسی با گل دقایق پایانی دامیائو مغلوب کاوازاکی فرونتاله شد. به گزارش وبسایت نود، چلسی در سومین مسابقه دوستانه خود در پیش فصل بعد از ظهر امروز در یوکوهامای ژاپن و در حضور ۶۰ هزار تماشاگر به مصاف کاوازاکی فرونتاله رفت و با نتیجه ۱-۰ مغلوب این تیم شد. […]

پایگاه خبری – تحلیلی رسانه ۷:

چلسی با گل دقایق پایانی دامیائو مغلوب کاوازاکی فرونتاله شد.

به گزارش وبسایت نود، چلسی در سومین مسابقه دوستانه خود در پیش فصل بعد از ظهر امروز در یوکوهامای ژاپن و در حضور ۶۰ هزار تماشاگر به مصاف کاوازاکی فرونتاله رفت و با نتیجه ۱-۰ مغلوب این تیم شد.

گل کاوازکی (قهرمان جی لیگ ۲۰۱۸) را در این مسابقه لئاندرو دامیائو در دقیقه ۸۶ وارد دروازه ویلی کابایرو کرد.

چلسی که پیش از این و در کشور ایرلند دو دیدار دوستانه را در مقابل بوهمین (تساوی ۱-۱) و سن پاتریک (پیروزی ۴-۰) پشت سر گذاشته بود، در نخستین دیدار تدارکاتی خود در کشور ژاپن شکست خورد تا فرانک لمپارد متحمل نخستین باخت خود روی نیمکت چلسی شود. 

چلسی ۴ روز بعد در سایتاما به مصاف بارسلونا خواهد رفت و در ادامه با بازگشت به اروپا در دیدارهای دوستانه ای مقابل ردینگ، سالزبورگ و بوروسیا مونشن‌گلادباخ قرار خواهد گرفت.

کابایرو، آزپیلیکوئتا، داوید لوئیز، زوما، آلونسو، کواچیچ، جورجینیو، مانت، کندی، پدرو و باتشوایی ۱۱ بازیکن ثابت لمپارد در دیدار مقابل کاوازاکی بودند. زاپاکاستا، کریستنسن و امرسون، بارکلی و ژیرو در بین دو نیمه به زمین مسابقه آمدند و درینک‌واتر و باکایوکو از دقیقه ۵۷ وارد میدان شدند. ضمن این که کریستین پولیسیچ در دقیقه ۶۵ به جای میسن مانت به زمین آمد تا نخستین دیدار خود را با پیراهن چلسی انجام دهد. آخرین تعویض چلسی هم ورود پالمر به جای کندی در دقیقه ۷۱ بود.

۷۷۱۲

منبع خبر: وب سایت نود

آخرین اخبار ورزشی را در سایت خبری-تحلیلی رسانه ۷ بخوانید.