پایگاه خبری – تحلیلی رسانه ۷: ایوان راکیتیچ به درهای خروجی بارسلونا نزدیک شده است. به گزارش وبسایت نود و به نقل از فوتبال اسپانیا، ایوان راکیتیچ در این تابستان به درهای خروجی بارسلونا نزدیک شده و به گفته اسپورت، اینترمیلان تحت هدایت آنتونیو کونته جدی ترین طرفدار ستاره ۳۱ ساله کروات است. قرارداد راکیتیچ […]

پایگاه خبری – تحلیلی رسانه ۷:

ایوان راکیتیچ به درهای خروجی بارسلونا نزدیک شده است.

به گزارش وبسایت نود و به نقل از فوتبال اسپانیا، ایوان راکیتیچ در این تابستان به درهای خروجی بارسلونا نزدیک شده و به گفته اسپورت، اینترمیلان تحت هدایت آنتونیو کونته جدی ترین طرفدار ستاره ۳۱ ساله کروات است.

قرارداد راکیتیچ با بارسلونا تا تابستان ۲۰۲۱ اعتبار دارد، اما حضور آرتورو ویدال و آرتور ملو در نیوکمپ از تابستان ۲۰۱۸ تاکنون و جذب فرانکی دی‌یونگ در این تابستان، شرایط را برای ادامه فعالیت راکیتیچ در خط میانی سخت تر از گذشته کرده است.

همین شرایط موجب شده تا شایعات زیادی پیرامون جدایی او از بارسلونا در این ۲ تابستان شنیده شود. در جدیدترین گزارش هم خبر رسیده که آنتونیو کونته، سرمربی اینترمیلان درخواست جذب راکیتیچ را داده است. 

با این حال، راکیتیچ اخیرا در گفت و گویی با مارکا، از تمایل خود برای ماندن در نیوکمپ سخن به میان آورده است: “از زمانی که در بارسلونا حضور دارم، به این شرایط (شایعات) عادت کرده ام. همین صحبت ها در تابستان سال گذشته نیز مطرح شده بود.

با باشگاه و مربی صحبت کرده ام و ایده ها یکسان بوده اند، ایده من ادامه دادن با بارسلوناست. نسبت به انتقال موضع منفی ندارم، اما ایده من واضح است و تمایل من ادامه حضور در بارسلوناست چرا که در این جا خوشحال هستم. صحبت کردن درباره آینده من را اذیت نمی‌کند چرا که می‌دانم داستان فوتبال به همین شکل است. خوشحالم که تیم های دیگر درباره من پرس و جو می‌کنند چرا که نشان می‌دهد کارم را به درستی انجام داده ام.”

راکیتیچ در سال ۲۰۱۴ از سویا به بارسلونا پیوست و در این سال ها در ۲۶۸ بازی برای بارسا به میدان رفته و ۳۵ گل نیز به ثمر رسانده است. او به همراه بارسلونا ۴ قهرمانی در لالیگا، ۴ قهرمانی در کوپا دل‌ری، یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و یک قهرمانی در جام جهانی باشگاه را تجربه کرده است. 

۷۷۱۲

منبع خبر: وب سایت نود

آخرین اخبار ورزشی را در سایت خبری-تحلیلی رسانه ۷ بخوانید.