پایگاه خبری – تحلیلی رسانه ۷: سرمربی اتلتیکومادرید با وجود پیروزی بزرگ مقابل رئال مادرید، اعتقاد دارد تیمش هنوز برای بهتر شدن جا دارد. به گزارش سایت نود، دیه‌گو سیمئونه به پیروزی تاریخی اتلتیکو مادرید مقابل رئال مادرید واکنش نشان داد. در چارچوب جام قهرمانان بین‌المللی، اتلتی موفق شد با نتیجه باورنکردنی ۳-۷  از سد رئال مادرید بگذرد […]

پایگاه خبری – تحلیلی رسانه ۷:

سرمربی اتلتیکومادرید با وجود پیروزی بزرگ مقابل رئال مادرید، اعتقاد دارد تیمش هنوز برای بهتر شدن جا دارد.

به گزارش سایت نود، دیه‌گو سیمئونه به پیروزی تاریخی اتلتیکو مادرید مقابل رئال مادرید واکنش نشان داد.

در چارچوب جام قهرمانان بین‌المللی، اتلتی موفق شد با نتیجه باورنکردنی ۳-۷  از سد رئال مادرید بگذرد تا همزمان یکی از بهترین بردهای تاریخ خودش و یکی از سنگین‌ترین باخت‌های تاریخ رقیب همشهری را رقم زده باشد. سیمئونه اما مغرور نشده است.

او پس از پایان بازی گفت:  در لحظه بازی کردیم به این معنا که در هر مقطع از بازی، بهترین تصمیمات را گرفتیم. در بازی قبلی مقابل چیواس، تا قبل از دقیقه ۲۵ بازی، بازی ضد حملات تند و تیز بود. بهترین عملکرد تیم در این ۳ بازی مربوط می‌شود به زمانی که مقابل چیواس، ۱۰ نفره شدیم. برای بازی با رئال خیلی خوب آماده شده بودیم. براساس بازی‌هایی که از رئال مادرید دیده بودیم و با توجه به جو دربی مادرید، خودمان را آماده کردیم. نقاطی از زمین که می‌توانستیم بیشترین ضربه را به آنها بزنیم، پیدا کردیم و نتیجه شد چیزی که می‌بینید.

سیمئونه در ادامه افزود: عجله‌ای در کار نیست؛. خبری از جو زدگی هم در کار نخواهد بود. صرفا به زمان حال فکر می‌کنم. بازی خوبی بود. رئال را تیمی باانگیزه و خوش‌بین دیدم. حالا منتظریم تا بازی دوستانه بعدی از راه برسد و دقایق را میان بازیکنان تقسیم کنیم. در دفع توپ‌ها، دقیق و بابرنامه بودیم و می‌دانستیم توپ را به کجای زمین بفرستیم. از طرفی در محوطه جریمه حریف هم فرصت طلب بودیم. این در فوتبال فاکتور بسیار مهمی است. هر زمان موقعیتی نصیب‌مان شد، از آن بهره بردیم. با همه این اوصاف مخالفم که این بازی، اختلاف واقعی دو تیم را نشان داده است.
 عملکرد خوب ژائو فلیکس؟ به این نتیجه رسیده‌ام که وقتی رو به جلوتر و نزدیک‌تر به دروازه حریف بازی کند، عملکرد بهتری دارد. پشت مهاجم کلاسیک بودن شاید بهترین پست باشد. در سیستم ۴-۴-۲ او در سمت راست خط میانی قرار می‌گیرد. تلاش می‌کنیم از دید وسیع ژائو به زمین بازی برای ضربه زدن به حریف استفاده کنیم. پست بازی مهم است اما وقتی استعداد و انگیزه ژائو را داشته باشید، در هر کجای زمین می‌توانید بازی کنید.  همیشه چیزهایی برای بهتر شدن وجود دارد. فارغ از نتیجه، مادرید امروز بارها به راحتی به محوطه جریمه ما نفوذ کرد که این باید با تلاش بیشتر اصلاح شود. آنها موقعیت‌هایی داشتند. امروزه در فوتبال دنیا هر تیم بزرگی ۳ الی ۴ بازیکن بااستعداد که بتواند تفاوت را رقم بزند، در اختیار دارد. تیمی به پیروزی نزدیک‌تر است که این استعداد را برای تیم خرج کند. اتلتی به سطح لازم برای قهرمانی در لیگ و اروپا رسیده است؟ به چیزی جز بازی بعدی فکر نمی‌کنم. فتح این جام‌ها اصلا کار ساده‌ای نیست.

۱۹۷۷

منبع خبر: وب سایت نود

آخرین اخبار ورزشی را در سایت خبری-تحلیلی رسانه ۷ بخوانید.