پایگاه خبری – تحلیلی رسانه ۷: کاوانی می خواهد در پاریسن ژرمن بماند. به گزارش وبسایت نود، اینتر از جذب لوکاکو تقریباً ناامید شده است. لوکاکو یکی از گزینه های اصلی کونته برای تقویت خط حمله اینتر بود که این بازیکن فعلاً بیشتر به یوونتوس نزدیک است، و همین موضوع باعث شده بازیکنان دیگری به […]

پایگاه خبری – تحلیلی رسانه ۷:

کاوانی می خواهد در پاریسن ژرمن بماند.

به گزارش وبسایت نود، اینتر از جذب لوکاکو تقریباً ناامید شده است.

لوکاکو یکی از گزینه های اصلی کونته برای تقویت خط حمله اینتر بود که این بازیکن فعلاً بیشتر به یوونتوس نزدیک است، و همین موضوع باعث شده بازیکنان دیگری به اینتر لینک شوند. یکی از این افراد، کاوانی ۳۲ ساله است، با وجود اینکه قرارداد او تا سال ۲۰۲۰ اعتبار دارد ولی کاوانی نمی خواهد در این تابستان پاریس را ترک کند:

«من قول داده بودم که تا آخر قراردادم در پاریس می مانم. من پیش تر به هواداران و خودم قول داده بودم که تا پایان قرارداد فعلی ام حتماً در پاریسن ژرمن می مانم و این یک موضوع قطعی است. در آینده ممکن است به اروگوئه بازگردم ولی فوتبال فقط مربوط به شما و خواسته تان نیست. در حال حاضر به تمدید قرارداد فکر نمی کنم و صحبتی نیز در این باره نشده است. در هر صورت در آرامش به کارم ادامه می دهم چه تمدید بکنم و چه قراردادم به پایان برسد.»

۱۸۷۸

منبع خبر: وب سایت نود

آخرین اخبار ورزشی را در سایت خبری-تحلیلی رسانه ۷ بخوانید.