پایگاه خبری – تحلیلی رسانه ۷: با این تساوی، بنفیکا به مقام قهرمانی اینترنشنال چمپیونز کاپ ۲۰۱۹ رسید. به گزارش وبسایت نود، منچستریونایتد در ضربات پنالتی ۵-۴ پیروز شد. منچستریونایتد و میلان روز شنبه در کاردیف ولز به مصاف هم رفتند. یونایتد بعد از پنج برد در بازی های دوستانه در آخرین مسابقه تدارکاتی خود […]

پایگاه خبری – تحلیلی رسانه ۷:

با این تساوی، بنفیکا به مقام قهرمانی اینترنشنال چمپیونز کاپ ۲۰۱۹ رسید.

به گزارش وبسایت نود، منچستریونایتد در ضربات پنالتی ۵-۴ پیروز شد.

منچستریونایتد و میلان روز شنبه در کاردیف ولز به مصاف هم رفتند. یونایتد بعد از پنج برد در بازی های دوستانه در آخرین مسابقه تدارکاتی خود در پیش فصل، به مصاف میلانی رفت که در بازی های قبلی خود دو شکست را تجربه کرده بود.

یونایتد شروع بهتری در این مسابقه داشت و در دقیقه ۱۴ روی یک ضدحمله سریع و حرکت انفرادی عالی رشفورد به گل نخست رسید. اما بعد از این گل، میلان نبض بازی را در دست گرفت و یونایتد مجبور به عقب نشینی شد. میلانی‌ها مزد برتری خود را گرفتند و در دقیقه ۲۶ با ضربه تماشایی سوسو به گل تساوی رسیدند.

میلان تا حدود دقیقه ۶۵ برتری خود را حفظ کرد و در دقیقه ۶۰ نیز با شایستگی به گل دوم رسید. یک ضربه سر توسط کاستیخو به لیندلوف برخورد کرد و وارد دروازه شد. از دقیقه ۶۲ به بعد دو تیم دست به تعویض هایی زدند که روی روند بازی تاثیر گذاشت. در دقیقه ۷۲ لینگارد تعویضی با ضربه پای چپ زمینی خود بازی را ۲-۲ کرد تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود.

در ضربات پنالتی تمام توپ ها به گل بدل شد، به جز ضربه دنیل مالدینی. به این ترتیب یونایتد در ضربات پنالتی ۵-۴ پیروز شد تا ۸ امتیازی شود.

به این شکل، بنفیکا با ۹ امتیاز قهرمان اینترنشنال چمپیونز کاپ ۲۰۱۹ شد.

۱۸۷۸

منبع خبر: وب سایت نود

آخرین اخبار ورزشی را در سایت خبری-تحلیلی رسانه ۷ بخوانید.