نگاهی به قرعه تراکتور در لیگ نوزدهم/ عبور از گردنه در هفته یازدهم
نگاهی به قرعه تراکتور در لیگ نوزدهم/ عبور از گردنه در هفته یازدهم

پایگاه خبری – تحلیلی رسانه ۷: با انجام قرعه‌کشی لیگ نوزدهم، برنامه تیم‌ها در فصل پیش‌رو مشخص شده است و سخت‌ترین مقطع برای تراکتور هفته نهم تا یازدهم خواهد بود. به گزارش وب سایت نود، تراکتور در این فصل، آغاز و پایانی مشابه فصل قبل خواهد داشت و در هفته نخست به دیدار نفت مسجدسلیمان […]

پایگاه خبری – تحلیلی رسانه ۷:

با انجام قرعه‌کشی لیگ نوزدهم، برنامه تیم‌ها در فصل پیش‌رو مشخص شده است و سخت‌ترین مقطع برای تراکتور هفته نهم تا یازدهم خواهد بود.

به گزارش وب سایت نود، تراکتور در این فصل، آغاز و پایانی مشابه فصل قبل خواهد داشت و در هفته نخست به دیدار نفت مسجدسلیمان و در هفته آخر به مصاف فولاد می‌رود. اولین بازی جذاب فصل تراکتور در هفته دوم اتفاق خواهد افتاد. هواداران تراکتور همیشه از بازیهای تیم محبوبشان استقبال خوبی داشته‌اند و این حضور در بازیهای ابتدای فصل پرشورتر از طول فصل بوده است. تراکتور در اولین بازی خانگی خود به مصاف قهرمان ۳ فصل اخیر لیگ می‌رود. دیدارهای اخیر پرسپولیس و تراکتور در تبریز همیشه جذاب بوده و حضور مصطفی دنیزلی سرمربی سابق پرسپولیس که در اولین بازی خود در استادیوم خانگی تراکتور باید به مصاف تیم گذشته خود برود جذابیت این بازی را مضاعف خواهد کرد.
این دیدار اما تنها بازی مشکل تراکتور در نیمه اول نیم فصل خواهد بود. بازیهای تراکتور به گونه‌ای است که در فصل گرم سال در مناطق جنوبی کشور بازی نخواهد داشت. ولی این تیم در سه هفته پیاپی با سه تیم دیگر مدعی فصل فصل قبل بازی خواهد کرد و حفظ شرایط آرمانی در آن مقطع می‌تواند کلید موفقیت برای سرخپوشان تبریزی در فصل پیش‌رو باشد. تراکتور در هفته نهم در تبریز با استقلال دیدار می‌کند و در هفته دهم در اصفهان با سپاهان روبه‌رو خواهد شد و در هفته یازدهم میزبان شهرخودرو خواهد بود.
دربی تبریز در هفته ماقبل پایانی اتفاق خواهد افتاد. تیم‌های ماشین‌سازی و تراکتورسازی که از مالکیت مشترک برخوردارند در روزهای پایانی لیگ با هم روبه‌رو می‌شوند. باید دید تراکتور با این شرایط می‌تواند به حسرت قهرمان نشدن در لیگ پایان دهد.


 
 

منبع خبر: وب سایت نود

آخرین اخبار ورزشی را در سایت خبری-تحلیلی رسانه ۷ بخوانید.