پایگاه خبری – تحلیلی رسانه ۷: مدیربرنامه کوتینیو راهی پاریس شده است تا در مورد انتقال احتمالی این بازیکن به پی‌اس‌جی صحبت کند. به گزارش وبسایت نود، احتمال دارد کوتینیو به عنوان بخشی از معامله انتقال نیمار به بارسلونا، راهی پاریسن ژرمن شود. طبق گزارش رسانه برزیلی Esporte Interativo، مدیربرنامه کوتینیو راهی پاریس شده تا […]

پایگاه خبری – تحلیلی رسانه ۷:

مدیربرنامه کوتینیو راهی پاریس شده است تا در مورد انتقال احتمالی این بازیکن به پی‌اس‌جی صحبت کند.

به گزارش وبسایت نود، احتمال دارد کوتینیو به عنوان بخشی از معامله انتقال نیمار به بارسلونا، راهی پاریسن ژرمن شود.

طبق گزارش رسانه برزیلی Esporte Interativo، مدیربرنامه کوتینیو راهی پاریس شده تا با نمایندگان پاریسن ژرمن در مورد انتقال احتمالی موکلش به این تیم صحبت کند.

نمایندگان باشگاه بارسلونا روز سه شنبه راهی پاریس شدند تا با لئوناردو مدیرورزشی پاریسن ژرمن در مورد انتقال نیمار وارد مذاکره شوند. در این جلسه، خاویر بورداس مدیر اجرایی بارسلونا، اندره کوری مذاکره کننده ارشد و اریک آبیدال حضور داشتند و مدیربرنامه کوتینیو نیز همزمان راهی پاریس شده است تا مذاکرات شکل جدی تری به خود بگیرد.

بارسلونا مدتی است که در فکر فروش کوتینیو است و تصور می‌کند این فرصت، بهترین موقعیت برای فروختن کوتینیو است. آبی و اناری‌ها هرچند علاقه دارند نیمار را بازگردانند ولی منابع مالی لازم را برای انجام این کار ندارند و در نتیجه به دنبال جذب نیمار به واسطه انتقال بازیکنانی به پاریس هستند. در عین حال گفته می شود پاریسن ژرمن به راکیتیچ نیز علاقه‌مند است.

کوتینیو ژانویه ۲۰۱۸ با مبلغ ۱۴۵ میلیون یورو راهی بارسلونا شد، اما هرگز نتوانست در تیم والورده درخشش لیورپول را ارائه کند. بارسلونا تلاش کرد تا این بازیکن را در تابستان به تیم های لیگ برتری منتقل کند ولی ستاره برزیلی از حضور قرضی در تیم های جزیره، استقبال نکرد.

۱۸۷۸

منبع خبر: وب سایت نود

آخرین اخبار ورزشی را در سایت خبری-تحلیلی رسانه ۷ بخوانید.