سابقه مصدومیت های هازارد؛ رئالی ها نگران باشند؟
سابقه مصدومیت های هازارد؛ رئالی ها نگران باشند؟

پایگاه خبری – تحلیلی رسانه ۷: هازارد آخرین بار در اکتبر ۲۰۱۸ دیدارهایی را به علت مصدومیت از دست داده بود. به گزارش وبسایت نود، با اعلام رسمی باشگاه رئال مادرید وینگر ۲۸ ساله بلژیکی و تازه وارد این باشگاه دچار مصدومیتی از ناحیه همسترینگ پای راست خود شده است.  بازی های رئال در لالیگا […]

پایگاه خبری – تحلیلی رسانه ۷:

هازارد آخرین بار در اکتبر ۲۰۱۸ دیدارهایی را به علت مصدومیت از دست داده بود.

به گزارش وبسایت نود، با اعلام رسمی باشگاه رئال مادرید وینگر ۲۸ ساله بلژیکی و تازه وارد این باشگاه دچار مصدومیتی از ناحیه همسترینگ پای راست خود شده است. 

بازی های رئال در لالیگا از روز شنبه و با مصافی دور از خانه برابر سلتاویگو آغاز می‌شود. هازارد این مسابقه را از دست داده و سابقه مصدومیت های همسترینگ نشان می‌دهد او شاید تا ۴ هفته از میادین دور باشد. 

مطابق آمار وبسایت ترانسفرمارکت، هازارد آخرین بار در بازه زمانی ۲۱ اکتبر تا ۲ نوامبر ۲۰۱۸ دچار مصدومیت شده و در این ۱۲ روز، ۳ مسابقه چلسی را هم از دست داده است. مصدومیت ماهیچه ای هازارد در ماه اکتبر به قیمت عدم حضور او در برابر باته بوریسوف (لیگ اروپا)، برنلی (لیگ برتر) و دربی کانتی (جام اتحادیه انگلستان شد)

سنگین ترین مصدومیت ادن هازارد به تابستان ۲۰۱۷ بازمی‌گردد. بعد از گذراندن فصلی درخشان و قهرمانی در لیگ برتر فصل ۱۷-۲۰۱۶ به همراه آنتونیو کونته، هازارد در بازگشت به تمرینات در همان روزهای نخست پیش فصل (۵ ژوئن ۲۰۱۷) دچار مصدومیت مچ پا شد و کار به عمل جراحی کشید.

او به دلیل این عمل جراحی تمام پیش فصل را از دست داد و دو هفته اول لیگ برتر (مصاف های چلسی با برنلی و تاتنهام) را هم از خانه تماشا کرد. او سرانجام در روز ۲۵ آگوست ۲۰۱۷ در دیدار تیم های زیر ۲۳ سال چلسی و اورتون به میادین بازگشت و برای اولین بار، در هفته چهارم لیگ برتر آن فصل برابر لسترسیتی حضوری ۱۲ دقیقه ای را تجربه کرد. این مصدومیت در مجموع ادن هازارد را ۸۰ روز از میادین دور کرده بود. 

بعد از این مصدومیت، نوبت به دوری ۴۲ روزه هازارد به دلیل مصدومیت مفصل ران (مقطع زمانی ۱۰ مارچ تا ۲۱ آپریل ۲۰۱۶) می‌رسد. هازارد در این مقطع ۵ بازی چلسی گاس هیدینک را از دست داد؛ اورتون (دور ششم جام حذفی)، وستهم، آستون ویلا، سوانسی سیتی و منچسترسیتی (لیگ برتر)

البته در همان فصل و در ماه های دسامبر ۲۰۱۵ و ژانویه ۲۰۱۶ نیز هازارد به دلیل کوفتگی، مجموعا ۵ مسابقه را از دست داد اما چون هازارد در بین این دو مصدومیت به میدان بازگشت و مسابقاتی انجام داد، نمی‌توان آن را مصدومیتی شدید و طولانی در نظر گرفت.

در صورتی که پیش بینی ها درست بوده و هازارد برای یک ماه از میادین دور باشد، او سومین مصدومیت شدید دوران فوتبال خود را تجربه خواهد کرد. در ادامه نگاهی جزئی تر به مصدومیت های هازارد در این سال ها خواهیم داشت: ۱۲ مصدومیت، ۱۹۲ روز دوری از میادین و غیبت در ۲۰ مسابقه.

۷۷۱۲

منبع خبر: وب سایت نود

آخرین اخبار ورزشی را در سایت خبری-تحلیلی رسانه ۷ بخوانید.