پایگاه خبری – تحلیلی رسانه ۷: لیورپول با نتیجه ۲-۱ موفق شد ساوتهمپتون را شکست دهد. به گزارش وبسایت نود، هفته دوم لیگ جزیره با برد لیورپول، اورتون و نورویچ پیگیری شد. هفته دوم لیگ برتر انگلیس، عصر شنبه با برگزاری پنج مسابقه دیگر پیگیری شد. در مهمترین بازی عصر شنبه لیورپول در سنت مری […]

پایگاه خبری – تحلیلی رسانه ۷:

لیورپول با نتیجه ۲-۱ موفق شد ساوتهمپتون را شکست دهد.

به گزارش وبسایت نود، هفته دوم لیگ جزیره با برد لیورپول، اورتون و نورویچ پیگیری شد.

هفته دوم لیگ برتر انگلیس، عصر شنبه با برگزاری پنج مسابقه دیگر پیگیری شد. در مهمترین بازی عصر شنبه لیورپول در سنت مری میهمان ساوتهمپتون بود که توانست ۲-۱ به برتری برسد. در این دیدار مانه در دقیقه ۴۵ گل اول را به ثمر رساند و سپس در دقیقه ۷۱ با فرصت طلبی فرمینو روی اشتباه بازیکنان میزبان، توانست بازی را ۲-۰ کند. در دقیقه ۸۳ دنی اینگز بازیکن سابق لیورپول، روی اشتباه کودکانه آدرین توانست بازی را ۲-۱ کند. با این برد لیورپول ۶ امتیازی شد.

نورویچ سیتی بعد از باخت در هفته نخست توانست ۳-۱ نیوکاسل را شکست دهد. تیمو پوکی هر سه گل میزبان را در این مسابقه به ثمر رساند. اورتون در خانه خود ۱-۰ در مقابل واتفورد به برتری رسید. برنارد در دقیقه ۱۰ تک گل بازی را به ثمر رساند.

جدال برایتون و وستهم بعد از ۹۰ دقیقه تلاش برنده نداشت و ۱-۱ تمام شد. تروسارد برای میزبان گلزنی کرد و خاویر هرناندز گل وستهم را به ثمر رساند. جهانبخش در ترکیب ۱۸ نفره برایتون جایی نداشت. مسابقه بین استون ویلا و بورنموث با برتری ۲-۱ بورنموث پایان یافت تا ویلا دومین شکستش را پذیرفته باشد. کینگ و ویلسون گلزنان بورنموث بودند و سوارس تک گل ویلا را به ثمر رساند.

۱۸۷۸

منبع خبر: وب سایت نود

آخرین اخبار ورزشی را در سایت خبری-تحلیلی رسانه ۷ بخوانید.