پایگاه خبری – تحلیلی رسانه ۷: رئال مادرید بدترین نمایش تیم های لالیگایی در رقابت های پیش فصل را داشته است. به گزارش وبسایت نود و به نقل از آاس، رئال مادرید شب گذشته در آخرین بازی دوستانه خود در پیش فصل ۲۰-۲۰۱۹ در ورزشگاه المپیکوی رم به مصاف جالوروسی رفت و بعد از تساوی […]

پایگاه خبری – تحلیلی رسانه ۷:

رئال مادرید بدترین نمایش تیم های لالیگایی در رقابت های پیش فصل را داشته است.

به گزارش وبسایت نود و به نقل از آاس، رئال مادرید شب گذشته در آخرین بازی دوستانه خود در پیش فصل ۲۰-۲۰۱۹ در ورزشگاه المپیکوی رم به مصاف جالوروسی رفت و بعد از تساوی ۲-۲ مقابل رم در ۹۰ دقیقه، در ضربات پنالتی ۵-۴ شکست خورد تا به این شکل خود را برای هفته نخست لالیگا و مصاف با سلتاویگو در بالایدوس آماده کند. 

رئال مادرید در پیش فصل ۲۰-۲۰۱۹ در ۷ مسابقه به میدان رفت و تنها در دو مسابقه به پیروزی رسید. در حقیقت، مقایسه نتایج نشان می‌دهد که در میان ۲۰ تیم حاضر در فصل ۲۰-۲۰۱۹ لالیگا، رئال مادرید بدترین عملکرد را در بازی های دوستانه خود داشته است.

اگر برد و باخت در ضربات پنالتی را نادیده بگیریم (دو بازی رئال در پیش فصل به ضربات پنالتی رفت، رئال یکی را برد و دیگری را باخت) و برای تساوی در ۹۰ دقیقه همان یک امتیاز را در نظر بگیریم، رئال از ۷ بازی خود با کسب ۲ برد، ۲ تساوی و ۳ شکست تنها ۸ امتیاز کسب کرده و با میانگین ۱٫۱۴ امتیاز در هر مسابقه، ضعیف ترین آمار میان تیم های لالیگایی را به نام خود ثبت کرده است.

رئال در این مسابقات ۵-۳ فنرباغچه و ۱-۰ ردبول سالزبورگ را شکست داد، در مقابل آرسنال و رم با تساوی ۲-۲ متوقف شد (برد رئال مقابل آرسنال و باخت این تیم به رم در ضربات پنالتی همان مساوی در نظر گرفته شده اند) و در مقابل بایرن مونیخ، اتلتیکومادرید و تاتنهام به ترتیب با نتایج ۳-۱، ۷-۳ و ۱-۰ شکست خورد. 

لوس بلانکوس در حالی در پیش فصل به چنین نتایجی رسیده که بارسلونا و اتلتیکومادرید، رقبای این تیم در مسیر قهرمانی، تنها در یکی از مسابقات پیش فصل به پیروزی نرسیدند.

اتلتیکومادرید در پیش فصل ۶ مسابقه انجام داده و در ۵ بازی به پیروزی رسیده (۳-۰ نومانسیا، ۷-۳ رئال مادرید، ۳-۰ ستارگان لیگ آمریکا، ۲-۱ اتلتیکو سن‌لوئیس، ۲-۱ یوونتوس) و تنها در یک مسابقه مقابل گوادالاخارا با تساوی بدون گل متوقف شده است. البته اتلتی همین مسابقه را هم در ضربات پنالتی با نتیجه ۵-۴ برد. کسب ۱۶ امتیاز از ۶ مسابقه، موجب شده تا اتلتیکومادرید از هر مسابقه خود به طور میانگین ۲٫۶۷ امتیاز کسب کند.

بارسلونا هم در ۵ دیداری که در پیش فصل انجام داده، ۴ پیروزی داشته و تنها در یک مسابقه شکست خورده است. بلوگرانا در اولین بازی دوستانه خود ۲-۱ مغلوب چلسی شد و در سایر دیدار ها ویسل کوبه (۲-۰)، آرسنال (۲-۱) و ناپولی (دو برد با نتایج ۲-۱ و ۴-۰) را از پیش رو برداشته است. کسب ۱۲ امتیاز موجب شده تا آبی اناری ها هم از هر بازی ۲٫۴ امتیاز کسب کنند؛ آماری که فاصله زیادی با میانگین ثبت شده توسط رئال مادرید دارد. 

البته بهترین عملکرد تیم های لالیگایی در بازی های پیش فصل نه به اتلتیکومادرید، بلکه به تیم تازه وارد گرانادا تعلق دارد. این تیم که بعد از ۲ فصل غیبت دوباره در لالیگا حضور یافته، در بازی های پیش فصل ۷ بار به میدان رفت و موفق شد تمامی ۷ بازی را با پیروزی پشت سر بگذارد تا میانگین کامل ۳ امتیاز از هر مسابقه را کسب کرده باشد.

ردینگ (۱-۰)، آلکورکون (۱-۰)، آلمریا (۱-۰)، رئال وایادولید (۲-۱)، لاس پالماس (۲-۰) و سویا (۲-۱) ۶ تیمی بودند که گرانادا در پیش فصل آن ها را از پیش رو برداشت؛ البته کیفیت رقبای گرانادا در این مسابقات قابل مقایسه با رقبای ۳ تیم مطرح لالیگایی نیست اما این را هم نباید انکار کرد که گرانادا خود نیز در بهترین حالت، تیمی متوسط روبه پایین در جدول لالیگا به حساب می‌آید.

در ادامه قصد داریم به جدول تیم های لالیگایی براساس عملکردشان در بازی های پیش فصل بپردازیم. توضیح آن که بازی های دوستانه تیم اسپانیول با احتساب ۳ بازی این تیم در مقدماتی لیگ اروپا لحاظ گردیده است. (اسپانیول هر ۳ بازی را برده و بازی برگشت این تیم با لوزرن هم هنوز باقی مانده است)

۱-گرانادا، ۷ بازی، ۲۱ امتیاز (۳ امتیاز در هر مسابقه)

۲-اتلتیکومادرید، ۶ بازی، ۱۶ امتیاز (۲٫۶۷ امتیاز در هر مسابقه)

۳-اسپانیول، ۶ بازی، ۱۶ امتیاز (۲٫۶۷ امتیاز در هر مسابقه)

۴-ویارئال، ۶ بازی، ۱۵ امتیاز (۲٫۵ امتیاز در هر مسابقه)

۵-سویا، ۹ بازی، ۲۲ امتیاز (۲٫۴۴ امتیاز در هر مسابقه)

۶-لگانس، ۷ بازی، ۱۷ امتیاز (۲٫۴۳ امتیاز در هر مسابقه)

۷-بارسلونا، ۵ بازی، ۱۲ امتیاز (۲٫۴ امتیاز در هر مسابقه)

۸-ایبار، ۱۰ بازی، ۲۰ امتیاز (۲ امتیاز در هر مسابقه)

۹-اوساسونا، ۷ بازی، ۱۳ امتیاز (۱٫۸۶ امتیاز در هر مسابقه)

۱۰-آلاوز، ۸ بازی، ۱۴ امتیاز (۱٫۷۵ امتیاز در هر مسابقه)

۱۱-مایورکا، ۷ بازی، ۱۲ امتیاز (۱٫۷۱ امتیاز در هر مسابقه)

۱۲-والنسیا، ۶ بازی، ۱۰ امتیاز (۱٫۶۷ امتیاز در هر مسابقه)

۱۳-سلتاویگو، ۶ بازی، ۱۰ امتیاز (۱٫۶۷ امتیاز در هر مسابقه)

۱۴-ختافه، ۸ بازی، ۱۳ امتیاز (۱٫۶۳ امتیاز در هر مسابقه)

۱۵-اتلتیک بیلبائو، ۸ بازی، ۱۳ امتیاز (۱٫۶۳ امتیاز در هر مسابقه)

۱۶-رئال بتیس، ۸ بازی، ۱۳ امتیاز (۱٫۶۳ امتیاز در هر مسابقه)

۱۷-لوانته، ۷ بازی، ۱۱ امتیاز (۱٫۵۷ امتیاز در هر مسابقه)

۱۸-رئال سوسیه‌داد، ۸ بازی، ۱۲ امتیاز (۱٫۵ امتیاز در هر مسابقه)

۱۹-رئال وایادولید، ۷ بازی، ۹ امتیاز (۱٫۲۹ امتیاز در هر مسابقه)

۲۰-رئال مادرید، ۷ بازی، ۸ امتیاز (۱٫۱۴ امتیاز در هر مسابقه)

۷۷۱۲

منبع خبر: وب سایت نود

آخرین اخبار ورزشی را در سایت خبری-تحلیلی رسانه ۷ بخوانید.