سیمئونه: فلیکس باید به روند رو به رشد خود ادامه دهد
سیمئونه: فلیکس باید به روند رو به رشد خود ادامه دهد

پایگاه خبری – تحلیلی رسانه ۷: سرمربی اتلتیکومادرید اعلام کرد مهاجم جوانش باید به روند خوب خود ادامه دهد تا بهتر شود. به گزارش ایسنا و به نقل از آس، اتلتیکومادرید بامداد دوشنبه در هفته نخست لالیگا با یک گل ختافه را شکست داد. این اتفاق در حالی رخ داد که دو تیم در نیمه […]

پایگاه خبری – تحلیلی رسانه ۷:

سرمربی اتلتیکومادرید اعلام کرد مهاجم جوانش باید به روند خوب خود ادامه دهد تا بهتر شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، اتلتیکومادرید بامداد دوشنبه در هفته نخست لالیگا با یک گل ختافه را شکست داد. این اتفاق در حالی رخ داد که دو تیم در نیمه نخست ۱۰ نفره شدند و قرمز و سفیدپوشان در نیمه دوم یک پنالتی را از دست دادند. آلوارو موراتا که تک گل بازی را به ثمر رسانده بود نتوانست از فرصتش برای دبل کردن استفاده کند. دیگو پابلو سیمئونه پس از بازی گفت: ژائو فلیکس کمی درد داشت و تصمیم گرفتیم او را تعویض کنیم. با این حال در شرایط خوبی قرار دارد. نیمه اول بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم. بازی را به نحوی پیش بردیم که می خواستیم. می توانستیم در موقعیت هایی که خلق کردیم به گل برسیم. در جزئیات تیم برتر نبودیم. ابتدا مولینا اخراج شد و سپس لودی. یک پنالتی به نفع مان گرفته شد که  آن را به گل تبدیل نکردیم. می‌دانستیم ختافه تا پایان رقابت می‌کند.

پنالتی که به نفع اتلتیکو اعلام شد با حرکت فلیکس به دست آمد. بازیکنان ختافه در نهایت توانستند در محوطه جریمه با خطا مهاجم جوان پرتغالی را متوقف کنند. سرمربی اتلتیکومادرید در این رابطه اظهار کرد: اگر پنالتی که از دست رفت را در نظر نگیریم از موارتا انتظار چنین بازی را داشتم. او تمام تلاشش را کرد و باعث شد بازیکنان حریف عقب نشینی کنند. یک گل زیبا به ثمر رساند و خطرساز ظاهر شد. فلیکس برابر تیمی قرار گرفت که از لحاظ دفاعی خوب کار می کند. این تیم در نیمه اول به بازیکن مان فضا نداد. با این حال فلیکس در یک موقعیت فردی توانایی اش را نشان داد. باید به این روند خوبش ادامه دهد و بهتر شود. خطاهای زیادی که رویش انجام می‌شود مرا نگران نمی‌کند.

سرمربی آرژانتینی درباره امضای قرارداد با رودریگو گفت: نمی توانیم درباره او صحبت کنیم چون اکنون برای والنسیا بازی می کند. تا پایان نقل و انتقالات توجه مان روی بازیکنان است و همه نگران این موضوع هستند. بهتر است این جا به جایی ها پیش از شروع لالیگا بسته شود.

سرمربی اتلتیکومادرید درباره پنالتی زدن موراتا اظهار کرد: خرمن پنالتی زن‌های تیم را انتخاب می کند و موراتا برگزیده شده بود. دروازه‌بان حریف واکنش خیلی خوبی در ضربه پنالتی داشت. بازی امروز آسان نبود. برابر تیمی بازی کردیم که رقابت کردن مقابلش سخت است. ختافه یک سبک خاص و تعهد قوی دارد که آن را به بازی شان انتقال می‌دهد. فصل گذشته این موضوع را نشان داد. امروز ما پیروز شدیم و به سختی این برد به دست آمد. شاید در ۲۰ دقیقه پایانی باید بیشتر توپ و میانه میدان را در اختیار می‌گرفتیم.

منبع خبر: ایسنا

آخرین اخبار روز ورزشی را در سایت خبری-تحلیلی رسانه ۷ بخوانید.