پایگاه خبری – تحلیلی رسانه ۷: ادن هازارد در مقابل لوانته طعم بازی در لالیگا را خواهد چشید. به گزارش وبسایت نود و به نقل از آاس، ادن هازارد یک روز پیش از نخستین بازی رئال مادرید در فصل ۲۰-۲۰۱۹ دچار مصدومیت ماهیچه ای شد و اگرچه باشگاه تاریخ دقیقی را برای بازگشت او به […]

پایگاه خبری – تحلیلی رسانه ۷:

ادن هازارد در مقابل لوانته طعم بازی در لالیگا را خواهد چشید.

به گزارش وبسایت نود و به نقل از آاس، ادن هازارد یک روز پیش از نخستین بازی رئال مادرید در فصل ۲۰-۲۰۱۹ دچار مصدومیت ماهیچه ای شد و اگرچه باشگاه تاریخ دقیقی را برای بازگشت او به میادین اعلام نکرد، به نظر می‌رسد خرید جدید کهکشانی ها برای بهبودی کامل به ۳ تا ۴ هفته زمان نیاز داشته باشد.

رئال اولین مسابقه خود در فصل ۲۰-۲۰۱۹ را در غیاب هازارد روز شنبه برگزار کرد و در بالایدوس با نتیجه ۳-۱ سلتاویگو را شکست داد. رئال شنبه پیش رو در نخستین میزبانی خود در این فصل پذیرای رئال وایادولید خواهد بود و یکشنبه یک سپتامبر نیز در آزمونی جدی، مهمان ویارئال است. این مسابقات، دیدارهایی است که هازارد قطعا در آن ها غایب خواهد بود.

اما مسابقات لالیگا بعد از رسیدن به هفته سوم، به دلیل فرارسیدن فیفادی سپتامبر به مدت دو هفته تعطیل خواهد شد. پیش بینی می‌شود ادن هازارد نیز با بهبودی، در فهرست روبرتو مارتینز سرمربی تیم ملی بلژیک حضور یافته و شیاطین سرخ را در بازی های مقدماتی یورو ۲۰۲۰ همراهی کند.

بلژیک در دو مسابقه خود در این ماه میلادی به ترتیب در روزهای ۶ و ۹ سپتامبر به ترتیب مهمان سن‌مارینو و اسکاتلند خواهد بود و هازارد به احتمال فراوان در حداقل یکی از این مسابقات برای بلژیک به میدان خواهد رفت؛ اتفاقی که می‌تواند برای رئال نیز خوشایند باشد چرا که این بازیکن با به دست آوردن آمادگی کامل به اردوی تیم برای از سر گیری لالیگا بازخواهد گشت.

رئال شنبه ۱۴ سپتامبر ۲۰۱۹ در هفته چهارم میزبان لوانته است و تماشاگران حاضر در برنابئو می‌توانند در آن روز بالاخره شاهد حضور هازارد با پیراهن شماره ۷ تیمشان در مسابقه ای لالیگایی باشند. حضور ولو چند دقیقه ای هازارد در دیدارهای تیم ملی بلژیک، احتمال حضور ثابت او در ترکیب رئال در این مسابقه را بالاتر خواهد بود.

مصدومیت هازارد که او را حدود یک ماه خانه نشین کرده، بسیاری از هم تیمی های او را متعجب کرده است. برای مثال تیبو کورتوا، هموطن هازارد گفته متوجه مصدومیت او در جلسه تمرینی نشده و هنگامی که نام او را در فهرست تیم برای دیدار برابر سلتا ندیده، شوکه شده است.

۷۷۱۲

منبع خبر: وب سایت نود

آخرین اخبار ورزشی را در سایت خبری-تحلیلی رسانه ۷ بخوانید.