کابوس پنالتی‌های منچستریونایتد ادامه دارد
کابوس پنالتی‌های منچستریونایتد ادامه دارد

پایگاه خبری – تحلیلی رسانه ۷: به گزارش رسانه ۷، هفته سوم لیگ برتر انگلیس امروز عصر دنبال شد که در مهم‌ترین بازی منچستریونایتد در اولدترافورد برابر کریستال‌پالاس با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد. در این بازی که شاگردان سولشائر تیم برتر میدان بودند، عقاب‌ها از یک ضدحمله در دقیقه ۳۲ به‌خوبی استفاده کردند و […]

پایگاه خبری – تحلیلی رسانه ۷:

کابوس پنالتی‌های منچستریونایتد ادامه داردبه گزارش رسانه ۷، هفته سوم لیگ برتر انگلیس امروز عصر دنبال شد که در مهم‌ترین بازی منچستریونایتد در اولدترافورد برابر کریستال‌پالاس با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد.

در این بازی که شاگردان سولشائر تیم برتر میدان بودند، عقاب‌ها از یک ضدحمله در دقیقه ۳۲ به‌خوبی استفاده کردند و توسط آیِو به گل رسیدند.

کابوس پنالتی‌های منچستریونایتد ادامه دارد

نیمه دوم هم شیاطین‌سرخ یکپارچه حمله بودند و سرانجام دقیقه ۷۰ یک پنالتی گرفتند که این ضربه را هم رشفورد به تیر زد. در بازی قبلی هم پوگبا پنالتی‌اش را برابر ولورهمپتون از دست داده بود و حواشی زیادی برایش پیش آمد.

سرانجام دقیقه ۸۹ منچستریونایتد از شکست فرار کرد. چند پاس خوب متوالی به جیمز رسید و وینگر جوان یونایتد توپ را به گوشه دروازه فرستاد.

اما پایان کار تساوی نبود و سلسله اشتباهاتِ بازیکنان یونایتد و ضربه نهایی فان‌آنهولت باعث شد دومین گل پالاس هم ثبت شود. دخئا هم در مهار این توپ خوب عمل نکرد.

در نهایت منچستریونایتد اولین شکست فصل را با نتیجه ۲ بر یک برابر کریستال‌پالاس پذیرفت تا شروع خوب این تیم با برد برابر چلسی به دست فراموشی سپرده شود.

منبع خبر: خبر ورزشی

آخرین اخبار روز ایران و جهان را در سایت خبری-تحلیلی رسانه ۷ بخوانید.