پایگاه خبری – تحلیلی رسانه ۷: توافق میان بارسلونا و پاریسن‌ژرمن نزدیک است. به گزارش وبسایت نود و به نقل از اسپورت، بارسلونا و پاریسن‌ژرمن در مورد نیمار فاصله زیادی تا رسیدن به یک توافق ندارند و اسپورت با گرفتن اطلاعات از برخی منابع آگاه، گزارش داده که حضور یک بازیکن دیگر از بارسا در […]

پایگاه خبری – تحلیلی رسانه ۷:

توافق میان بارسلونا و پاریسن‌ژرمن نزدیک است.

به گزارش وبسایت نود و به نقل از اسپورت، بارسلونا و پاریسن‌ژرمن در مورد نیمار فاصله زیادی تا رسیدن به یک توافق ندارند و اسپورت با گرفتن اطلاعات از برخی منابع آگاه، گزارش داده که حضور یک بازیکن دیگر از بارسا در این معامله، تضمین کننده انتقال خواهد بود. 

اسپورت پیش از این گزارش داده بود که پاریسن‌ژرمن خواهان عثمان دمبله است و بعد از گفت و گوهایی میان دو باشگاه، بارسلونا با حضور دمبله در پاریس به شکل قرضی موافقت کرده است. اکنون پای ایوان راکیتیچ هم به این قضیه باز شده است.

انتقال راکیتیچ به پاریس برخلاف دمبله، انتقالی دائمی خواهد بود و هافبک کروات نیز در صحبتی با مسئولان بارسا، موافقت خود را با این انتقال اعلام نموده است. به این ترتیب بارسلونا با پرداخت ۱۲۵ میلیون یورو به اضافه راکیتیچ (دائمی) و دمبله (قرضی) نیمار را به خدمت خواهد گرفت.

به نظر می‌رسد افزوده شدن ایوان راکیتیچ به این معامله، تضمین کننده بازگشت نیمار به نیوکمپ بعد از ۲ سال خواهد بود. با خروج این دو بازیکن، بارسلونا نیز از قید پرداخت حقوق آن ها آزاد خواهد شد و می‌تواند با خیالی راحت حقوق سنگین نیمار را پرداخت کند.

پی‌اس‌جی نیز از حضور دو بازیکن بارسا در ترکیب خود خشنود خواهد بود. آن ها به دمبله به عنوان جانشینی برای نیمار نگاه می‌کنند و با حضور ایوان راکیتیچ نیز، خط هافبک خود را قدرتمندتر خواهند ساخت.

این اخبار در شرایطی منتشر شده که موسی سیسوکو، ایجنت عثمان دمبله در سخنانی ادامه حضور این بازیکن در بارسلونا را ۱۰۰ درصد دانسته  و هیچ شانسی برای حضور موکل خود در پاریسن‌ژرمن قائل نشده بود. 

۷۷۱۲

منبع خبر: وب سایت نود

آخرین اخبار ورزشی را در سایت خبری-تحلیلی رسانه ۷ بخوانید.