پایگاه خبری – تحلیلی رسانه ۷: هفته چهارم با برد منچسترسیتی و توقف چلسی در خانه پیگیری شد. به گزارش وبسایت نود، منچسترسیتی با ۴ گل موفق شد برایتون را شکست دهد، چلسی نیز در خانه به نتیجه ۲-۲ مقابل شفیلد رضایت داد. هفته چهارم لیگ برتر انگلیس عصر شنبه با انجام چند مسابقه دیگر […]

پایگاه خبری – تحلیلی رسانه ۷:

هفته چهارم با برد منچسترسیتی و توقف چلسی در خانه پیگیری شد.

به گزارش وبسایت نود، منچسترسیتی با ۴ گل موفق شد برایتون را شکست دهد، چلسی نیز در خانه به نتیجه ۲-۲ مقابل شفیلد رضایت داد.

هفته چهارم لیگ برتر انگلیس عصر شنبه با انجام چند مسابقه دیگر پیگیری شد که در مهمترین مسابقات، چلسی متوقف شد و منچسترسیتی به بردی پرگل رسید. سیتی در خانه خود پذیرای برایتون بود که توانست در این دیدار به برتری ۴-۰ برسد. جهانبخش در این مسابقه ۹۰ دقیقه روی نیمکت برایتون حضور داشت. دی بروین در دقیقه ۲ گل نخست سیتی را به ثمر رساند، سپس آگوئرو دو بار در دقایق ۴۲ و ۵۹ گلزنی کرد. در نهایت نیز برناردو سیلوا در دقیقه ۷۹ گل چهارم سیتی را به ثمر رساند.

اما چلسی دوباره در کسب برد ناکام ماند. تیم لمپارد نتوانست برتری ۲-۰ را در خانه مقابل شفیلدیونایتد حفظ کند. در این مسابقه آبراهام در دقایق ۱۹ و ۴۳ دو گل برای چلسی به ثمر رساند ولی شفیلد به بازی برگشت. در دقیقه ۴۶ رابینسون گل اول شفیلد را به ثمر رساند و سپس در دقیقه ۸۹ بود که کورت زوما به اشتباه دروازه خودی را گشود تا چلسی باز هم به تساوی برسد و از کسب برد ناکام بماند.

کریستال پالاس پس از برد در مقابل یونایتد، این بار در خانه توانست ویلا را ۱-۰ شکست دهد تا ۷ امتیازی شود و در رده چهارم قرار گیرد. لسترسیتی نیز در خانه توانست ۳-۱ بورنموث را شکست دهد. واردی دو بار و تیلمانز یک بار برای لسترسیتی گلزنی کردند.

نیوکاسل در خانه مقابل واتفورد به تساوی ۱-۱ رسید. شار برای میزبان گلزنی کردند و هیوز گل واتفورد را به ثمر رساند. وستهم یونایتد هم در خانه خود در لندن با نتیجه ۲-۰ از سد نورویچ سیتی گذشت. هالر و یارمولنکو برای چکش ها گلزنی کردند.

۱۸۷۸

 

منبع خبر: وب سایت نود

آخرین اخبار ورزشی را در سایت خبری-تحلیلی رسانه ۷ بخوانید.