پایگاه خبری – تحلیلی رسانه ۷: سسک فابرگاس، از کیلیان ام‌باپه به عنوان بهترین بازیکن نسل بعد دنیای فوتبال یاد می‌کند. به گزارش وبسایت نود و به نقل از اسکواکا، سسک فابرگاس ستاره سابق باشگاه های آرسنال، بارسلونا و چلسی و بازیکن کنونی موناکو در سخنانی، کیلیان ام‌باپه ستاره ۲۰ ساله پاریسن‌ژرمن را بهترین بازیکن […]

پایگاه خبری – تحلیلی رسانه ۷:

سسک فابرگاس، از کیلیان ام‌باپه به عنوان بهترین بازیکن نسل بعد دنیای فوتبال یاد می‌کند.

به گزارش وبسایت نود و به نقل از اسکواکا، سسک فابرگاس ستاره سابق باشگاه های آرسنال، بارسلونا و چلسی و بازیکن کنونی موناکو در سخنانی، کیلیان ام‌باپه ستاره ۲۰ ساله پاریسن‌ژرمن را بهترین بازیکن جهان فوتبال در آینده می‌داند.

کیلیان ام‌باپه قبل از رسیدن به ۲۱ سالگی ۳ بار قهرمان لیگ یک شده و ستاره تیم ملی فرانسه در قهرمانی جام جهانی ۲۰۱۸ بوده است. او تاکنون ۱۰۲ گل در عرصه باشگاهی و ملی به ثمر رسانده و در فصل ۱۹-۲۰۱۸ با ۳۳ گل، آقای گل لیگ یک فرانسه لقب گرفته است.

لیونل مسی و کریستیانو رونالدو در ۱۰ سال از ۱۱ سال اخیر جایزه توپ طلا را میان خود تقسیم کرده اند و از دید بسیاری، برترین بازیکنان این روزهای دنیای فوتبال لقب گرفته اند. با این وجود سسک فابرگاس عقیده دارد کیلیان ام‌باپه، که در رده بندی توپ طلای ۲۰۱۸ چهارم شد، به زودی این عنوان را از این دو فوق ستاره خواهد گرفت.

فابرگاس که با آاس گفت و گو می‌کرد در این خصوص گفت:

“او یک پدیده است. او آشکارا در حال تبدیل شدن به بهترین بازیکن دنیای فوتبال است. من همیشه از دید یک هافبک به بازی نگاه کرده ام و به این فکر می‌کنم که اگر مهاجمی چون او جلوی من بازی می‌کرد، همواره می‌توانستم به او پاس گل بدهم چرا که بسیار سریع و پرشتاب و در جا گذاشتن یارگیر ها بسیار باهوش است.

زمان بندی او عالی است و از این نظر می‌توانم او را با تیری آنری و دیگو کاستا مقایسه کنم. نکته قابل ذکر درباره ام‌باپه آن است که او تشنه است و می‌داند چگونه از توانایی هایش بهره گیرد.”

علیرغم این تمجیدها، فابرگاس اعتقاد دارد دیدن یک لیونل مسی دیگر در دنیای فوتبال غیرممکن است. فابرگاس و مسی از محصولات لاماسیا هستند و در سال های ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۴ در بارسلونا هم تیمی بودند.

فابرگاس در این خصوص هم می‌گوید:

“فکر می‌کنم غیرممکن باشد. ما بازیکنانی شبیه رونالدو و رونالدینیو را دیده ایم. بازیکنانی فوق العاده بوده اند. اما مسی در ۱۵ سال گذشته بهترین بوده است. او اکنون در هفدهمین فصل خود حضور دارد و از ۱۸ سالگی تاکنون بهترین بوده است.

چیزهایی از او دیده ام که باورکردنی نیستند. هر ۳ روز یک بار گل می‌زند، برای بازی ملی به آرژانتین می‌رود، با یک جت و تاخیر زیاد بازمی‌گردد و هت‌تریک می‌کند. این ها عادی نیست.

کاش می‌توانستم بیشتر از بازی در کنار لئو لذت ببرم اما متاسفانه در این زمینه بدشانس بودم. در فصل نخست درکی عالی از بازی یکدیگر داشتیم اما در دو فصل بعد بدترین دوران خود را به خاطر مصدومیت ها داشتم. در لحظات کلیدی در بهترین شرایط خود نبودم و این بر روی همه، از جمله لئو، تاثیر گذاشت.”

۷۷۱۲

منبع خبر: وب سایت نود

آخرین اخبار ورزشی را در سایت خبری-تحلیلی رسانه ۷ بخوانید.