پایگاه خبری – تحلیلی رسانه ۷: ۶ بازیکن برای کسب اولین جایزه فصل لیگ برتر رقابت خواهند کرد. به گزارش وبسایت نود و به نقل از سایت رسمی لیگ برتر انگلیس، بعد از گذشت ۴ هفته از رقابت های لیگ برتر ۶ بازیکن برای تصاحب عنوان برترین بازیکن ماه آگوست این لیگ، که نخستین جایزه […]

پایگاه خبری – تحلیلی رسانه ۷:

۶ بازیکن برای کسب اولین جایزه فصل لیگ برتر رقابت خواهند کرد.

به گزارش وبسایت نود و به نقل از سایت رسمی لیگ برتر انگلیس، بعد از گذشت ۴ هفته از رقابت های لیگ برتر ۶ بازیکن برای تصاحب عنوان برترین بازیکن ماه آگوست این لیگ، که نخستین جایزه فردی فصل ۲۰-۲۰۱۹ محسوب می‌شود، رقابت خواهند کرد. 

سرخیو آگوئرو، رحیم استرلینگ و کوین دی‌بروینه (هر سه از منچسترسیتی)، اشلی بارنز (برنلی)، روبرتو فرمینو (لیورپول) و تیمو پوکی (نوریچ سیتی) ۶ بازیکنی هستند که برای کسب این جایزه رقابت خواهند کرد. طرفداران فوتبال تا ساعت ۱۸ (به وقت محلی) روز دوشنبه فرصت دارند با مراجعه به وبسایت لیگ برتر به بازیکن مدنظر خود رای دهند. آرای مردمی با آرای ۲۰ کاپیتان لیگ برتری و پنلی از کارشناسان ترکیب شده و در نهایت برنده این جایزه جمعه آتی معرفی خواهد شد.

سرخیو آگوئرو آقای گل کنونی لیگ برتر در هر ۴ مسابقه تیمش موفق به گلزنی شده است. او در مقابل وستهم و تاتنهام یک و در مقابل بورنموث و برایتون دو گل به ثمر رساند و در مقابل رقیب آخر، یک پاس گل هم ارسال کرد. با ۶ گل و یک پاس گل، آگوئرو ستاره کلیدی سیتیزن ها در راه کسب ۱۰ امتیاز در ۴ هفته نخست بوده است.

اشلی بارنز نیز در ۳ هفته نخست برابر ساوتهمپتون (دو گل)، آرسنال و وولورهمپتون گلزنی کرد و تنها در بازی هفته چهارم مقابل لیورپول در امر گلزنی ناکام ماند. کوین دی‌بروینه با ارسال ۵ پاس گل آقای پاس گل لیگ برتر است و توانست با ارسال پنجاهمین پاس گل لیگ برتری در صد و بیست و سومین بازی، رکورد جدیدی را به ثبت برساند. او در مقابل برایتون نخستین گل فصل خود را هم به ثمر رساند.

لیورپول تنها تیم صد درصدی این فصل لیگ برتر بوده و روبرتو فرمینو با ۲ پاس گل و ۲ گل در مقابل ساوتهمپتون و برنلی نقش مهمی در این روند داشته است. او نخستین بازیکن برزیلی لیگ برتر است که شمار گل های خود را به عدد ۵۰ می‌رساند.

تیمو پوکی ستاره فنلاندی نوریچ شروعی رویایی در لیگ برتر داشت و موفق شد به دهمین بازیکن تاریخ لیگ برتر تبدیل شود که در هر ۳ مسابقه اول خود در این مسابقات گلزنی می‌کند. او در بازی اول مقابل لیورپول یک گل زد و در ادامه مقابل نیوکاسل هت‌تریک کرد. او در مقابل چلسی پنجمین گل و اولین پاس گل خود در این فصل را ثبت کرد.

رحیم استرلینگ نیز شروعی جذاب در لیگ برتر داشت و بعد از دیدیه دروگبا در سال ۲۰۱۰، به نخستین بازیکن لیگ برتری تبدیل شد که در هفته اول هت‌تریک می‌کند. (مقابل وستهم یونایتد) او در ادامه مقابل اسپرز و بورنموث هم موفق به گلزنی شد. 

۷۷۱۲

منبع خبر: وب سایت نود

آخرین اخبار ورزشی را در سایت خبری-تحلیلی رسانه ۷ بخوانید.