پایگاه خبری – تحلیلی رسانه ۷: تیمو پوکی اولین عنوان برترین بازیکن ماه لیگ برتر را از آن خود کرد. به گزارش وبسایت نود و به نقل از سایت رسمی لیگ برتر انگلیس، با رای هواداران، کاپیتان های لیگ برتری و پنلی از کارشناسان تیمو پوکی مهاجم فنلاندی نوریچ سیتی جایزه بهترین بازیکن ماه آگوست […]

پایگاه خبری – تحلیلی رسانه ۷:

تیمو پوکی اولین عنوان برترین بازیکن ماه لیگ برتر را از آن خود کرد.

به گزارش وبسایت نود و به نقل از سایت رسمی لیگ برتر انگلیس، با رای هواداران، کاپیتان های لیگ برتری و پنلی از کارشناسان تیمو پوکی مهاجم فنلاندی نوریچ سیتی جایزه بهترین بازیکن ماه آگوست لیگ برتر انگلیس را دریافت کرد.

پوکی بعد از دریافت این جایزه در سخنانی به وبسایت رسمی باشگاه نوریچ سیتی گفت: “واقعا احساس افتخار می‌کنم. باید از هم‌تیمی ها و مربی‌ام تشکر کنم که چنین چیزی را مقدر ساختند. این (شروع فصل) خیلی فراتر از انتظاری بود که در ابتدا داشتیم. امیدوارم به گلزنی ادامه دهم چرا که این همان راهی است که می‌توانم با آن به تیم کمک کنم.”

پوکی در ۴ مسابقه ماه آگوست ۵ گل به ثمر رساند و یک پاس گل هم داد. هت‌تریک او در جریان پیروزی ۳-۱ نوریچ برابر نیوکاسل اولین پیروزی قناری ها در بازگشت به لیگ برتر را رقم رد و همچنین نخستین هت‌تریک یک بازیکن نوریچ بعد از حدود ۲۶ سال در لیگ برتر بود. 

پیش از پس از این هت‌تریک پوکی در مقابل لیورپول و چلسی هم گلزنی کرد تا به دهمین بازیکن لیگ برتری تبدیل شود که در هر ۳ دیدار نخست خود در این مسابقات گلزنی کرده است.

پوکی بعد از میکائیل فورسل (ییرمنگهام سیتی، مارچ ۲۰۰۴) و سامی هوپیا (لیورپول، نوامبر ۱۹۹۹) سومین بازیکن فنلاندی است که موفق به کسب عنوان بازیکن ماه لیگ برتر می‌شود.

بازیکن فنلاندی برای تصاحب عنوان بازیکن ماه آگوست بر سرخیو آگوئرو، کوین دی‌بروینه و رحیم استرلینگ (منچسترسیتی)، اشلی بارنز (برنلی) و روبرتو فرمینو (لیورپول) غلبه کرد. 

۷۷۱۲

منبع خبر: وب سایت نود

آخرین اخبار ورزشی را در سایت خبری-تحلیلی رسانه ۷ بخوانید.