پایگاه خبری – تحلیلی رسانه ۷: جذب کیلیان ام‌باپه، اولویت بالاتری برای بارسلونا نسبت به بازگرداندن نیمار دارد. به گزارش وبسایت نود و به نقل از آاس، بعد از سپری کردن یک تابستان طولانی و ماجرای نافرجام انتقال نیمار به بارسلونا، اکنون سران این باشگاه قصد دارند با تمرکز بر روی جذب ستاره دیگری از […]

پایگاه خبری – تحلیلی رسانه ۷:

جذب کیلیان ام‌باپه، اولویت بالاتری برای بارسلونا نسبت به بازگرداندن نیمار دارد.

به گزارش وبسایت نود و به نقل از آاس، بعد از سپری کردن یک تابستان طولانی و ماجرای نافرجام انتقال نیمار به بارسلونا، اکنون سران این باشگاه قصد دارند با تمرکز بر روی جذب ستاره دیگری از پاریزین، صبر همتای فرانسوی را در آزمونی سخت تر بسنجند.

این آزمون، تلاش بارسلونا برای متقاعد کردن کیلیان ام‌باپه، ستاره ۲۰ ساله پاریسن‌ژرمن به حضور در بارسلونا و قرار گرفتن در خط حمله ای است که هم اکنون بازیکنانی مثل لوئیس سوارز، آنتوان گریزمن و البته لیونل مسی را هم دارد. 

نیمار تمایل خود به بازگشت به نیوکمپ را به شکلی آشکار اعلام نموده و برخی گزارش ها حکایت از آن داشت که ستاره برزیلی حاضر است ۲۰ میلیون یورو از جیب خود بپردازد تا به پیشرفت روند این انتقال کمک کند. اما پاریسن‌ژرمن مقاومت کرد و در کنار بارسلونا، رئال مادرید و یوونتوس را هم ناامید کرد، چرا که ناصر الخلیفی مالک قطری پاریسن‌ژرمن اعلام کرد که ستاره برزیلی با مبلغی کمتر از ۳۰۰ میلیون یورو پارک دو پرنس را ترک نخواهد کرد. 

اکنون نشریه کاتالانی موندو دپورتیوو ادعا کرده که سران بارسا به زودی به پاریس بازخواهند گشت اما این بار به جای تلاش دوباره برای جذب نیمار، قصد دارند کیلیان ام‌باپه را هدف قرار دهند؛ بازیکنی که در ۲۰ سالگی یک قهرمانی جام جهانی و ۳ قهرمانی لیگ یک را در کارنامه خود می‌بیند.

بارسلونا ام‌باپه را گزینه مناسب تری نسبت به نیمار برای سرمایه گذاری در بلندمدت می‌بیند، حتی اگر برای این کار لازم باشد رکورد نقل و انتقالاتی دنیای فوتبال (۲۲۲ میلیون یوروی پرداخت شده توسط پاریسن‌ژرمن برای نیمار در سال ۲۰۱۷) را بشکند. شاید یک پیشنهاد ۳۰۰ میلیون یورویی هم برای جذب ام‌باپه کافی نباشد، چرا که در قیاس با شرایط نیمار، باید وضعیت بهتر ام‌باپه (سن پایین تر و پتانسیل فروش با قیمت هایی بالاتر) را هم در نظر گرفت. ضمن آن که خود پی‌اس‌جی برای جذب ام‌باپه، ۱۸۰ میلیون یورو به موناکو پرداخت کرده بود. 

مدیران حاضر در نیوکمپ معتقدند که تلاش برای جذب ام‌باپه، حساسیت های کمتری را در افکار عمومی به وجود خواهد آورد، او کارنامه جسمانی بهتری در قیاس با نیمار دارد و البته از دیدگاه این مدیران، بازیکن کم حاشیه تری در رختکن در مقایسه با نیمار محسوب می‌شود. شاید تمامی این موارد، بارسلونا را به ولخرجی برای جذب ام‌باپه ترغیب کند.

۷۷۱۲

منبع خبر: وب سایت نود

آخرین اخبار ورزشی را در سایت خبری-تحلیلی رسانه ۷ بخوانید.