سیتی در قفس قناری گیر کرد!
سیتی در قفس قناری گیر کرد!

پایگاه خبری – تحلیلی رسانه ۷: به گزارش رسانه ۷، در ادامه هفته پنجم لیگ برتر انگلیس، منچسترسیتی در خانه نوریچ‌سیتی به میدان رفت و با نتیجه عجیب و دور از انتظار ۳ بر ۲ مغلوب شد. (اینجا ببینید)   در این بازی نوریچ ابتدا با دو گل مک‌لن ۱۸ و کانتول ۲۸ از مدافع قهرمانی […]

پایگاه خبری – تحلیلی رسانه ۷:

سیتی در قفس قناری گیر کرد!
به گزارش رسانه ۷، در ادامه هفته پنجم لیگ برتر انگلیس، منچسترسیتی در خانه نوریچ‌سیتی به میدان رفت و با نتیجه عجیب و دور از انتظار ۳ بر ۲ مغلوب شد. (اینجا ببینید)

 

در این بازی نوریچ ابتدا با دو گل مک‌لن ۱۸ و کانتول ۲۸ از مدافع قهرمانی پیش افتاد.

سیتی در قفس قناری گیر کرد!

با این حال تیزهوشی آگوئرو، سیتی را در آخرین دقیقه نیمه نخست به گل رساند تا برای جبران امیدوار شوند آگوئرو موفق شد یک گل را در دقیقه ۴۵ جبران کند.

سیتی در قفس قناری گیر کرد!

در ادامه قناری‌ها توسط پوکی ستاره فنلاندی که بهترین بازیکن ماه لیگ برتر هم شده در دقیقه ۵۰ به گل رسید تا کارِ سیتیزن‌ها برای جبران سخت‌تر شود.

سیتی در قفس قناری گیر کرد!

در دقایق پایانی رودری با شوتی که در دقیقه ۸۶ زد فاصله را کمتر کرد، اما این گل فقط دقایق اندکی امیدواری را به جمع بازیکنان سیتی آورد و در نهایت ۳ بر ۲ این بازی را باختند.

 

با این باخت سیتی ۱۰ امتیازی باقی ماند تا فاصله‌اش با لیورپولِ صدرنشین به ۵ امتیاز برسد، نوریچ هم که در بازگشت به لیگ برتر نسبتاً خوب کار کرده ۶ امتیازی شد.

منبع خبر: خبر ورزشی

آخرین اخبار ورزشی را در سایت خبری-تحلیلی رسانه ۷ بخوانید.