مدیر ورزشی پاری سن ژرمن: نیمار زیاد حرف می‌زند!
مدیر ورزشی پاری سن ژرمن: نیمار زیاد حرف می‌زند!

پایگاه خبری – تحلیلی رسانه ۷: مدیر ورزشی پاری سن ژرمن از مشکل نیمار که برای او دردسر ساز شده است سخن به میان آورد. به گزارش ایسنا و به نقل از اکیپ، سرانجام بعد از کش و قوس‌های زیاد نیمار در پاری سن ژرمن ماندنی شد. این بازیکن برزیلی علاقه زیادی داشت تا پاری […]

پایگاه خبری – تحلیلی رسانه ۷:

مدیر ورزشی پاری سن ژرمن از مشکل نیمار که برای او دردسر ساز شده است سخن به میان آورد.

به گزارش ایسنا و به نقل از اکیپ، سرانجام بعد از کش و قوس‌های زیاد نیمار در پاری سن ژرمن ماندنی شد. این بازیکن برزیلی علاقه زیادی داشت تا پاری سن ژرمن را ترک کند و به بارسلونا برگردد. او دست به هر کاری زد تا به این هدف خود برسد اما این انتقال صورت نگرفت و او مجبور به ماندن در تیم پاریسی شد. لئوناردو، مدیر ورزشی باشگاه پاری سن ژرمن تاکید کرد که نیمار زیاد صحبت می‌کند و این باعث دردسر او شده است.

او گفت: نیمار مرتکب اشتباهاتی شد و وضعیت او پیچیده و بد شد اما او صادقانه گفت که در پاری سن ژرمن ماندنی شده و نهایت تلاش خود را برای موفقیت این تیم به کار خواهد گرفت.

لئوناردو ادامه داد: همه چیز درباره نیمار تمام شد. او الان با تمرکز بالا بازی می‌کند و در دیدار برابر استراسبورگ هم یک گل خیره کننده به ثمر رساند و بازی بسیار خوبی به نمایش گذاشت. او جوان بدی نیست بلکه بسیار حرفه‌ای است و حضورش در تیم، ما را قوی می‌کند.

نیمار در دیدار برابر استراسبورگ با وجود آنکه از سوی هواداران پاری سن ژرمن هو شد اما بازی خوبی را به نمایش گذاشت و تک گل تیمش را هم به زیبایی وارد دروازه حریف کرد.

منبع خبر: ایسنا

آخرین اخبار ورزشی را در سایت خبری-تحلیلی رسانه ۷ بخوانید.