درخشش دوباره سردار؛ اولین گل فصل لیگ قهرمانان به نام یک ایرانی
درخشش دوباره سردار؛ اولین گل فصل لیگ قهرمانان به نام یک ایرانی

پایگاه خبری – تحلیلی رسانه ۷: سردار آزمون مقابل لیون گلزنی کرد. به گزارش وبسایت نود، سردار آزمون زننده گل نخست این فصل لیگ قهرمانان شد. فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا سه شنبه شب به طور رسمی با انجام بازی های مرحله گروهی استارت خورد. هر چند که بازی های پلی اف از چند هفته […]

پایگاه خبری – تحلیلی رسانه ۷:

سردار آزمون مقابل لیون گلزنی کرد.

به گزارش وبسایت نود، سردار آزمون زننده گل نخست این فصل لیگ قهرمانان شد.

فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا سه شنبه شب به طور رسمی با انجام بازی های مرحله گروهی استارت خورد. هر چند که بازی های پلی اف از چند هفته قبل شروع شد ولی عملاً هر سال با آغاز مرحله گروهی است که بازی های این تورنمنت جذاب رسماً در قاره سبز آغاز می شود.

سه شنبه شب هشت مسابقه از گروه های پنج تا هشت برگزار می شود که شروع دو مسابقه زودتر از دیگر بازی ها بود. اینتر در خانه میزان اسلاویاپراگ بود و لیون در فرانسه میزبان زنیت سن پترزبزرگ. دیدار اینتر و اسلاویا در پایان نیمه نخست با تساوی ۰-۰ پایان یافت.

اما در دیدار زنیت و لیون یک گل به ثمر رسید که این گل توسط سردار آزمون زده شد تا مهاجم ایرانی تیم زنیت زننده گل نخست این فصل لیگ قهرمانان باشد. او در دقیقه ۴۱ بعد از یک و دوی عالی با ژیوبا توانست با ضربه ای هوشمندانه دروازه لیون را باز کند تا گل نخست این جام در این فصل به نام وی ثبت شود.

آرتور پتروسیان گزارشگر یوفا برای باشگاه زنیت، یک و دو ژیوبا و سردار را به مانند همکاری تیمی صلاح و فرمینو در بازی لیورپول در روز شنبه مقابل نیوکاسل دانست.

جالب این است سردار در دقیقه ۳۸ یک کارت زرد هم گرفت که به این ترتیب اولین کارت زرد این فصل لیگ قهرمانان هم به نام سردار به ثبت رسید.

۱۸۷۸

منبع خبر: وب سایت نود

آخرین اخبار ورزشی را در سایت خبری-تحلیلی رسانه ۷ بخوانید.