پایگاه خبری – تحلیلی رسانه ۷: سرمربی اتلتیکومادرید ضمن تمجید از تیم خودش ، رقیب اخیر را هم مورد ستایش قرار داد. به گزارش سایت نود، دیه‌گو سیمئونه تبدیل شکست به تساوی از سوی تیمش در بازی هفته اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا مقابل یوونتوس را نتیجه سختکوشی شاگردانش می‌داند.  سرمربی اتلتیکومادرید پس از شکل‌گیری […]

پایگاه خبری – تحلیلی رسانه ۷:

سرمربی اتلتیکومادرید ضمن تمجید از تیم خودش ، رقیب اخیر را هم مورد ستایش قرار داد.

به گزارش سایت نود، دیه‌گو سیمئونه تبدیل شکست به تساوی از سوی تیمش در بازی هفته اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا مقابل یوونتوس را نتیجه سختکوشی شاگردانش می‌داند.

 سرمربی اتلتیکومادرید پس از شکل‌گیری تساوی ۲ -۲ اظهار داشت: انگار در نیمه اول چیزی کم داشتیم و با آغاز نیمه دوم، یوونتوس عملکردش بهتر شد. از این حقیقت که ما هرگز تسلیم نشدیم و برای بازگرداندن نتیجه جنگیدیم، خوشم آمد. همیشه سعی کردیم شرایطی را ایجاد کنیم تا بتوانیم به یوونتوس ضربه بزنیم. خیمنس، ویتولو و کوریا همه می‌توانستند این کار را انجام دهند و ما شایسته کسب بیش از یک امتیاز بودیم. این تساوی نه خوب است و نه بد. یوونتوس تیمی قوی و باتجربه نشان می‌دهد. میانگین سنی آن‌ها ۲۹ و میانگین سنی ما فقط  ۲۴ است. تجربه در چنین سطحی بسیار کاربردی به نظر می‌رسد و چنین بازی‌هایی می‌تواند ما را برای آن‌چه  در آینده منتظرش هستیم، بالغ‌تر کند. سرسختی خود را در طول بازی از دست ندادیم و همواره به توانایی‌هایمان باور داشتیم. 

 او در ادامه افزود:  ساری در یوونتوس برای ارائه عملکردی که همیشه تیم‌هایش داشته‌اند، به زمان نیاز دارد. یوونتوس همیشه تیمی خطرناک است. آن‌ها برای زدن ۲ گل تنها به ۲ فرصت نیاز دارند. یوونتوس با بازیکنانی که در دسترس دارد، هرگز در لیگ قهرمانان تمرکزش را از دست نمی‌دهد. یووه توانایی رسیدن به فینال مسابقات را دارد و باید ببینیم این اتفاق می‌افتد یا نه.  

۱۹۷۷
 

منبع خبر: وب سایت نود

آخرین اخبار ورزشی را در سایت خبری-تحلیلی رسانه ۷ بخوانید.