پایگاه خبری – تحلیلی رسانه ۷: مشکلات رئال بعد از شکست سنگین در پاریس به اوج رسیده است. به گزارش وبسایت نود و به نقل از آاس، تنش ها در رئال بعد از شکست شرم آور چهارشنبه شب ۳-۰ در پاریس شدت یافته است اما موضوع مطمئن نبودن جایگاه زین الدین زیدان، موضوعی است که […]

پایگاه خبری – تحلیلی رسانه ۷:

مشکلات رئال بعد از شکست سنگین در پاریس به اوج رسیده است.

به گزارش وبسایت نود و به نقل از آاس، تنش ها در رئال بعد از شکست شرم آور چهارشنبه شب ۳-۰ در پاریس شدت یافته است اما موضوع مطمئن نبودن جایگاه زین الدین زیدان، موضوعی است که پیش از چهارشنبه شب هم وجود داشته است.

جایگاه زیدان حتی در همین روزهای ابتدایی فصل هم بسیار متزلزل به نظر می‌رسد و موندو دپورتیوو، از یکی دیگر از بزرگان برنابئو به عنوان گزینه جانشینی او یاد کرده است؛ گزینه ای به نام ژابی آلونسو.

شکست ۳-۰ مقابل پی‌اس‌جی روی بد رئال را بار دیگر به نمایش گذاشت. اشتباهات فردی، مصدومیت ها و فقدان قابلیت تمام کنندگی شاید دلایل خوبی برای این شکست باشند اما این فقدان مسئولیت پذیری و سازماندهی بود که در اکثر زمان بازی جلب توجه می‌کرد، بخش هایی که به شکل مستقیم با تیم مربیگری در ارتباطند و البته طرفداران نیز این موضوع را فهمیده اند.

چیزی که شرایط را برای مدیران رئال و طرفدارانش تلخ تر هم کرد، آن بود که دو ستاره تیم میزبان که مدتها اهداف نقل و انتقالاتی رئال بودند، از روی سکو ها شاهد پیروزی تیمشان بودند و خوشحالی خود را از این اتفاق پنهان نمی‌کردند. کیلیان ام‌باپه و نیمار دو ستاره ای بودند که پرز برای انقلاب پسا-رونالدوی زیدان روی آن ها حساب کرده بود. 

فلورنتینو پرز در مقاطع گوناگونی نشان داده که نقش مهمی در دیگر بخش های باشگاه هم بازی می‌کند و به جز پرداخت پول برای بازیکنان جدید، در تعیین خریدها نیز نقش موثری بازی می‌کند. برنامه او خرید یک استعداد نوجوان (رودریگو) و قرار دادن او در کنار یک یا دو کهکشانی (هازارد) بود. برنامه ای که مشخصا جواب نداده است.

فلورنتینو پرز در پیش فصل به این مسئله اندیشیده بود که زیدان دیگر آن مردی نیست که تیم را به جلو هدایت کند. سرمربی فرانسوی در مقطع اول حضور خود تیمش را با شیوه ای جادویی به موفقیت در لیگ قهرمانان رساند (هرچند اکنون این بحث که شانس هم در موفقیت آن تیم دخیل بوده، وجود دارد) اما او نتوانسته مشکلاتی که در بازگشت به رئال با آن ها دست به گریبان بوده را حل کند.

اکنون فلورنتینو باید تصمیم خود را اتخاد کند. یا به زیدان این فرصت را بدهد که از تیم تازه اش بیشترین بهره را بگیرد (فرضیه ای که تنها با یک نمایش قانع کننده برابر سویا اثبات می‌شود) یا این که گزینه ای را به برنابئو بیاورد که خود به او اعتماد بیشتری دارد.

بنابه گزارش موندو، پرز به یکی از نزدیکان خود گفته رئال در قضیه از دست دادن ژابی آلونسو دچار اشتباه شده است (آلونسو فصل قبل در کاستیا حضور داشت و سرمربی تیم زیر ۱۴ ساله های رئال بود اما او بعد از آن به تیم دوم رئال سوسیه‌داد رفت) و اکنون آلونسو گزینه ای است که شانس مناسبی برای حضور روی نیمکت برنابئو دارد، شانسی حتی بیشتر از شخصی مثل رائول گونزالس که اکنون در تیم دوم رئال مربیگری می‌کند. از نظر پرز، آلونسو کاراکتر و هوش تاکتیکی برتری نسبت به رائول برای حضور در این سمت دارد. 

البته یک برنامه دیگر هم می‌تواند وجود داشته باشد و آن، برگرداندن فردی با برنامه ضد مسی است: ژوزه مورینیو.

۷۷۱۲

منبع خبر: وب سایت نود

آخرین اخبار ورزشی را در سایت خبری-تحلیلی رسانه ۷ بخوانید.