پایگاه خبری – تحلیلی رسانه ۷: منچسترسیتی مقابل واتفورد با نتیجه سنگین ۸-۰ پیروز شد. به گزارش وبسایت نود، تیره روزی های واتفورد مقابل منچسترسیتی ادامه دارد. در ادامه هفته ششم لیگ برتر انگلیس، عصر شنبه سه مسابقه دیگر برگزار شد که در مهمترین بازی منچسترسیتی توانست مقابل واتفورد به برتری ۸-۰ برسد. سیتی که […]

پایگاه خبری – تحلیلی رسانه ۷:

منچسترسیتی مقابل واتفورد با نتیجه سنگین ۸-۰ پیروز شد.

به گزارش وبسایت نود، تیره روزی های واتفورد مقابل منچسترسیتی ادامه دارد.

در ادامه هفته ششم لیگ برتر انگلیس، عصر شنبه سه مسابقه دیگر برگزار شد که در مهمترین بازی منچسترسیتی توانست مقابل واتفورد به برتری ۸-۰ برسد. سیتی که در فینال جام حذفی فصل گذشته نیز مقابل ۶-۰ پیروز شده بود. این بار تیم کیکه فلورس را شکست داد.

در این بازی، سیتی در ۱۸ دقیقه نخست کار را تمام کرد. داوید سیلوا در دقیقه ۱ گل اول را زد، دقیقه ۷ آگوئرو از روی نقطه پنالتی بازی را ۲-۰ کرد. دقیقه ۱۲ نوبت به گلزنی ریاض محرز رسید. برناردو سیلوا در دقیقه ۱۵ گل چهارم را زد و بالاخره در دقیقه ۱۸ اوتامندی گل پنجم را زد تا نفس واتفورد گرفته شود. حملات سیتی در نیمه دوم هم ادامه داشت و آنها به سه گل دیگر رسیدند. برناردو سیلوا دو بار در دقایق ۴۹ و ۶۰ گلزنی کرد تا هتریکش کامل شود، دی بروین هم در دقیقه ۸۵ گل هشتم را زد.

این بزرگترین پیروزی تاریخ سیتی در لیگ برتر محسوب می شود اما شاگردان پپ نتوانستند با پیروزی ۹-۰ منچستریونایتد مقابل ایپسویچ در سال ۱۹۹۵ که بزرگترین پیروزی تاریخ لیگ محسوب می شود برابری کنند.

در دیگر مسابقات شفیلدیونایتد کار بزرگی کرد و در گودیسون پارک ۲-۰ اورتون را شکست داد. برنلی هم توانست در خانه با دو گل کریس وود در دقایق ۱۰ و ۱۴ نورویچ سیتی را شکست دهد.

۱۸۷۸

منبع خبر: وب سایت نود

آخرین اخبار ورزشی را در سایت خبری-تحلیلی رسانه ۷ بخوانید.