پایگاه خبری – تحلیلی رسانه ۷: رئال مادرید پس از ۱۷ سال اجازه نداد سویا در سانچس پیسخوان دروازه‌اش را باز کند. به گزارش رسانه ۷،رئال مادرید یکشنبه شب در هفته پنجم لالیگا با یک گل توانست سویا را در سانچس پیسخوان شکست دهد. سفیدپوشان با این پیروزی یازده امتیازی شدند و به رتبه دوم […]

پایگاه خبری – تحلیلی رسانه ۷:

رئال مادرید پس از ۱۷ سال اجازه نداد سویا در سانچس پیسخوان دروازه‌اش را باز کند.

به گزارش رسانه ۷،رئال مادرید یکشنبه شب در هفته پنجم لالیگا با یک گل توانست سویا را در سانچس پیسخوان شکست دهد. سفیدپوشان با این پیروزی یازده امتیازی شدند و به رتبه دوم جدول صعود کردند. این تیم تنها به خاطر تفاضل گل کمتر پایین‌تر از اتلتیک بیلبائو قرار گرفت. این پیروزی ارزشمند تنها سه امتیاز برای سفیدپوشان به ارمغان نیاورد بلکه چند آمار خوب برای این تیم به ثبت رساند.

به گزارش میسترچیپ (کارشناس اسپانیایی) آخرین باری که مادرید دروازه‌اش را در سانچس پیسخوان بسته نگه داشت به ۱۷ سال پیش بازمی‌گشت. سفیدپوشان در این مدت ۳۹ بار دروازه‌شان باز شد.

سویا از بیست و نهم سپتامبر ۲۰۱۷ در لالیگا بازی را با یک ضربه در چارچوب به پایان نرسانده بود.

کریم بنزما تک گل پیروزی بخش مادرید را با ضربه سر به ثمر رساند. مهاجم فرانسوی در هشت فصل حضورش در این تیم ۱۵ گل (۱۲۲ بازی) خود را لالیگا از این طریق به ثمر رسانده بود. او در سه فصل اخیر در ۳۱ بازی یازده بار با ضربه سر گلزنی کرد.

به گزارش رسانه ۷،رئال مادرید همچنین بعد از ۹ بازی رسمی توانست کلین‌شیت کند. آخرین بار این تیم برابر ختافه در فصل قبل موفق شده بود گل نخورد.

منبع خبر: ایسنا

آخرین اخبار ورزشی را در سایت خبری-تحلیلی رسانه ۷ بخوانید.